Sponsorlus | Sportland Eesti

sportlandmagazine.com

SPONSORLUS

Baltikumi suurima spordi- ja vabaaja tooteid mĂŒĂŒva ning marketeeriva ettevĂ”ttena tunneme otsest vastutust Eesti spordi heaolu ja arengu eest.
Sportlandil on sadakond partnerit, kellega sporditurunduse maastikul toimuvad pidevad vastastikused tegevused. Samuti oleme kaastegevad rohkemal kui 150-nel spordisĂŒndmusel vĂ”i ĂŒritusel. Sportland eristub just turunduseelarve kogupanuse osas sporditurundusse, mis on kordades suurem kui ĂŒhelgi teisel jaekaubandusettevĂ”ttel siin regioonis. IganĂ€dalaselt laekub meile kĂŒmneid koostöö- ja sponsorluspakkumisi.

Sportlandi sporditurunduse eesmÀrgid on:
– Inspireerida Eesti inimesid rohkem liikuma.
– Muuta aktiivne eluviis veelgi huvitavamaks.
– Tuua sportimisvĂ”imalused kĂ€ttesaadavamaks.
– TĂ”sta Sportlandi ja meie brĂ€ndide teadlikust klientide seas.
– Sportlandi kui suure spordifĂ€nni kuvandi kasvatamine.
– Tutvustades brĂ€nde, nende lugusid ja tehnoloogilisi omadusi.
– Toetada jaemĂŒĂŒki.
– Olla tegevad seal kus on otsene sihtrĂŒhm.
– Promoda Sportlandi lĂ€bi koostööpartnerite ja ĂŒrituste.
– Anda partneritele ja ĂŒritusele meie tegevustega lisavÀÀrtusi.

Tegevuste planeerimisel peame olulisteks:
– Emotsioone
– Tarbija kaasamist
– Lokaalset tegevust ja vĂ”rgustiku
– Personaalset lĂ€henemist
– Elustiili propageerimist
– Spordituru kasvatamist
– LisavÀÀrtuse tekitamist

Partnerite valikul lÀhtume pÔhimÔtetest:
– Anname oma panuse toote, finantseeringu, teadmiste, oskuste vĂ”i aja nĂ€ol, vastu soovime head mainet.
– LĂ€htume vastastikest ĂŒldistest turunduseesmĂ€rkidest.
– Koostöö on Ă€ritegevuse osa, ei ole heategevus.
– Peame oluliseks kontaktide hulka.
– Partneri huvid peavad vastama meie imagole, vÀÀrtustele, sihtrĂŒhma hoiakutele, elustiilile.
– Eristumine kaassponsorlustest.
– Haakuvuspunktide leidmine.
– LaiapĂ”hjaliste ĂŒhisosa tekitamine.
– Kahepoolne soov sisuliselt panustada.
– MĂ”istlik hinnastus.
– MĂ”tteviis – Koostöö lepingu sĂ”lmimisega alles algab!
– Pidev tĂ€helepanu ja kaasatus partneri poolt.
– Partneri kanalite laiapĂ”hjaline avatus Sportlandi sĂ”numitele
– Uuenduslikud lĂ€henemised.

Sponsorluse vÔi koostööettepanekul vÔtame arvesse:
– Taotlus on esitatud pĂ”hjalikult lĂ€bimĂ”eldes, arvestades Sportlandi huve
– Taotlus on adresseeritud vaid Sportlandile
– Taotluses on Ă€ra toodud konkreetsed ettepanekud ĂŒhistegevusteks
– Taotluses on mĂ€rgitud tĂ€psed soovid ja mahud
– Taotlus esitatakse piisava etteteatamise ajaga. Üldreeglina vĂ”ttes arvesse ettevĂ”tte eelarve planeerimise ajaplaane.
– Üldreeglina ei toeta Sportland projekte, mis toimuvad vĂ€ljaspool Baltikumi.
– Kooliprojektide esitamisel tuleb olla eriti originaalne. Kuna just antud taotluste maht on mĂ€rkimisvÀÀne, tuleb silmapaistmiseks eriliselt pingutada.

Taotlused tuleb esitada kirjalikult meiliaadressile info@sportland.ee

 

Toetame:
Rahvarohkeid spordi ja kultuurisĂŒndmusi
Ootused sponsorluse taotlejale:
– Anname oma panuse toote, finantseeringu, teadmiste, oskuste vĂ”i aja nĂ€ol, vastu soovime head mainet
– LĂ€htume vastastikest ĂŒldistest turunduseesmĂ€rkidest
– Koostöö on Ă€ritegevuse osa, ei ole heategevus
– Peame oluliseks kontaktide hulka
– Partneri huvid peavad vastama meie imagole, vÀÀrtustele, sihtrĂŒhma hoiakutele, elustiilile
– Eristumine kaassponsorlustest
– Haakuvuspunktide leidmine
– LaiapĂ”hjaliste ĂŒhisosa tekitamine
– Kahepoolne soov sisuliselt panustada
– MĂ”istlik hinnastus
– MĂ”tteviis – Koostöö lepingu sĂ”lmimisega alles algab!
– Pidev tĂ€helepanu ja kaasatus partneri poolt
– Uuenduslikud lĂ€henemised.

Ei toeta:
– Viimase minuti pakkumisi
– Tegevusi ja partnereid,kes tegutsevad vĂ€ljaspool Baltikumi
– Toetusavaldus tuleb esitada meiliaadressile info@sportland.ee