Sügis ja Sportlandi uus kampaania on toonud huvitavaid kohtumisi. Üks kampaaniapilt viis näiteks kokku jalgpallur Frank Liivaku, kunstnik Inna Bertero ja Nike.
Sügis toob paljude ellu uusi tuuli ja tegemisi, nii ka Innale. „Mulle meeldib, et sügisel olen jälle aktiivne, tahan õppida, tahan ette võtta uusi asju ja teha aktiivselt sporti. Tulevad uued ideed,“ räägib Inna, kellel on saanud traditsiooniks käia sügiseti värskust kogumas Eestist väljas. „Mulle meeldib sügisel käia Itaalias, see on juba traditsioon. See on seal kõige ilusam hooaeg, põldudel käib saagikoristus ning kõikjal lokkab väga kaunis loodus. Sõidan nädalaks gastrotuurile veiniregioonidesse, tavaliselt Piedmonti. Mu abikaasa on Piedmontist pärit ning seal ongi juba minu teine kodu,“ avaldab kunstnik ja lisab, et saabub alati Itaaliast tagasi väljapuhanuna ja uute ideedega.
Kui aga vahel meie pimedad sügisilmad meele mõruks teevad, leiab Inna sellegi vastu rohtu. „Teen aktiivselt sporti, loen palju raamatuid, kohtun sõpradega ja talvel lähen kindlasti soojale maale reisima,“ lausub ta.
Sügis kutsub loodusesse
Frank Liivakul on samuti käes tihe sügis, sest vähem kui kuu aja pärast saab selgeks, kes tuleb tänavu jalgpallis Eesti meistriks ehk kes võidab Premium liiga. FC Flora, kelle värvides Frank jalgpalli mängib, asub hetkel liigatabelis Nõmme Kalju järel teisel kohal, jäädes liidrist maha kahe punktiga ning edestades Tallinna FCI Levadiat omakorda kahe punktiga. Seega, midagi ei ole veel otsustatud.
Kui jalgpalli kõrvalt aega jääb, siis naudib Frank sügist metsajooksu tehes. „Kuna austan väga loodust, siis on sügisel metsas jooksmine mu lemmiktegevus. Talvel aga meeldib mulle väga lumelauaga sõita,“ räägib jalgpallur oma sportlikest huvidest.
Kvaliteetne ja stiilne Nike
Et aga end iga ilmaga väljas mõnusalt tunda, on mõistagi vaja sooja jopet ning kvaliteetseid jalatseid. „Kuna sügisperiood on väga niiske, siis peaksid nii jope kui ka saapad olema eelkõige veekindlad. Teisejärguline on nende välimus,“ ütleb Frank, kes hindab kõrgelt Nike tooteid. „Nike jope puhul toon välja just kvaliteedi, jope on soe, vastupidav ja veekindel. Ja muidugi ei saa üle ega ümber Nike jopede stiilsest välimusest, see jääb kindlasti silma,“ leiab ta.
Igas töös on oma nipid
Nagu eelpool öeldud, siis Franki kampaaniapildile andis viimase lihvi talendikas kunstnik Inna Bertero. „Selle pildiga läks mul aega umbes kaks päeva. Esimesel päeval mõtlesin, kuidas ma seda teen, kas värvid jätan samad, kas tuleb midagi juurde lisada. Kaalusin igasuguseid variante. Kuna pilt ja taust olid iseenesest väga ilusad, pehmete värvidega, siis otsustasin, et eriti palju ei muuda,“ räägib Inna ja tõdeb, et kvaliteetse fotoga on väga mõnus tööd teha. „Tööd tegin Photoshopis ja Wacom graafikulauaga. Oma töös kasutasin erinevaid tehnikaid, Photoshopi pintsleid ja efekte. Digitaalses joonistamises on oma algoritm, mis on minu professionaalne saladus. Seda hakkan õpetama oma on-line koolis, mille avan uuel aastal. Digitaalses joonistamises ei ole midagi keerulist, aga on nipid, mida niisama internetist ja YouTube’ist ei saa,“ annab Inna vihje, et kel digitaalse kunsti vastu huvi, saab end varsti tema käe all selles vallas täiendada.
Tekst: Merilin Piirsalu
Fotod: Jake Farra / erakogu