Sportland on koostööd teinud nii spordi, muusika, lavakunstide kui muude valdkondade tõeliselt revolutsiooniliste tegijatega. Sellel aastal otsime me aga kõige vingemaid ja andekamaid digitaalse kunsti viljelejaid. Näita meile, mida suudad sina teha “pintsliga” ja meie näitame seda kogu riigile.
Kuidas osaled?
Kampaanias osalemiseks laadi alla üks näidispiltidest SIIT ja tee sellest kunstiteos, kus osa pildist jääb fotoks ning osa muutub justkui maaliks. Lisame siia natuke inspiratsiooni ka žürii lemmikutelt kunstnikelt. 😉
Mis on auhind?
Sportlandi professionaalne žürii valib 5 oma lemmikut ning nende piltide autorid võidavad 300€ väärtuses jaehinnas tooteid Sportlandist ja võimaluse olla meie üleriigilise sügiskampaania üks autoritest. Võitjatega lepitakse kokku kampaania töötasu ning autorit esitletakse kõikides Sportlandi kanalites ja meedias.
Rahvas valib oma lemmiku ning selle pildi autor võidab 500€ väärtuses jaehinnas tooteid Sportlandist.
Lisaks valib Photopoint oma lemmiku ning selle pildi autor võidab endale Wacom graafikalaua väärtuses 199€.
Kui kaua on sul aega?
Kunstnike otsingud toimuvad 24.05-25.06.18
Rahvalemmikut valitakse 26.06-6.07.18
Võitjad kuulutatakse välja hiljemalt 9.07.18
Kampaania reeglid?
Iga inimene võib konkursile esitada 1 digitaalse kunstiteose. Laadides üles oma teose kinnitad, et kõik teose õigused kuuluvad sinule. Konkursile ei võeta vastu teoseid, mis eksponeerivad meelemürke (tubakas, alkohol, jmt) või on muul moel ebaeetilised. Kui konkurssi käigus avastame, et teos ei vasta kampaaniatingimustele eemaldatakse see konkursilt. Rahvalemmiku hääletuse puhul jätame endale õiguse eemaldada konkursilt tööd, mille puhul kahtlustame häälte ostmist või tehniliselt tulemustega manipuleerimist.
PS! Kõiki konkursile esitatud töid kasutame ainult antud konkurssi raames. Juhul kui soovime mõnda tööd kasutada mõne muu kampaania raames, siis sõlmitakse autoriga eraldi kokkulepe.
Võitjad
Žürii lemmikud – Inna Fjodorova, Helene Maria Skovgaard, Kert Aavere, Maria Teor ja Elise Maria Olesk.
Photopoint lemmik – Nataly Eensaar.
Rahva lemmiik – Andreas Hiiemägi
Are Altraja
Sportland International Group asutaja ja kaasomanik. Tema energia ja ideed peituvad kogu Sportlandi identiteedi taga.
Maarja Nigol
Sportland Eesti turundusjuht, kelle käe all sünnivad kõik Sportland Eesti kampaaniad. Tema igapäevatöö on hoolitseda selle eest, et Sportlandi visuaalne käekiri oleks alati brändi peegeldav ja trende loov.
Karmo Ruusmaa
Eestimaiste brändide GOONS ja BALLZY looja ning kunstnik, kelle tööd on märgatud nii siin kui teisel pool lahte. Mees kelle illustratsioonid on võitnud NBA väljaannete, maailmakuulsate räpparite ja paljude Instagrami (@peachbutter_) jälgijate südamed.
Kommentaarid
KARGE
Kategooria:
Autor: Kert Aavere