Riin Kustavson tunneb siirast rõõmu müügitööst | Sportland Magazine

Jaga „Riin Kustavson tunneb siirast rõõmu müügitööst“

Riin Kustavson tunneb siirast rõõmu müügitööst

Riin Kustavsoni päevad on täis müügitööd ja pidevat enesearengut. Sportland Ülemiste outdoor-osakonna klienditeenindajana peab ta olema multifunktsionaalne müügitalent, kes oskab vajadusel toime tulla igas situatsioonis. Töö kõrvalt leiab aktiivne naine aega nii pere, trenni kui ka kooli jaoks.

Riin on järjekindel naine, kes ei anna alla – kui eesmärk kohe ei täitu, siis proovib uuesti. Nii kandideeris naine ka Sportlandi mitu korda, sest alguses ei osutunud ta valituks. Kuna tööd otsima hakates õppis Riin veel gümnaasiumis ning ootas tööandjalt avatud meelt ja paindlikkust tööaja osas, otsustas ta siiski uuesti Sportlandi kandideerida. Huvi spordipoes töötamise vastu süvendas ka asjaolu, et talle on alati väga meeldinud rulluiskudega sõita ning seetõttu tahtis ta rohkem nendest toodetest teada saada. Peale mitut kandideerimist õnnestus tal lõpuks toonase Sportland Rocca Al Mare juhataja jutule pääseda ning sellest ajast on saanud Riinust tõeline müügitäht.

Riin KustavsonRõõm müügitööst

Riinu tööpäevad on alati täis rohkelt ülesandeid, kliente ja müügitööd. „Mida rohkem ma klientidega tegelen, seda kiiremini päev möödub,” nendib ta. Kollektiivi hommikud algavad alati koosolekutega, millest kõik töötajad osa võtavad. „Räägime üle kampaaniad ning päeva ülesanded. Palju asju tekib muidugi jooksvalt juurde,” kirjeldab naine.

Riinu jaoks on päeva kõige tähtsam ülesanne kliendile sobiva toote leidmine, sest müügitulemuste suurenemine näitab tema jaoks erialast arengut. Tema arvates on väga oluline kliente kuulata ning neid võimalikult palju abistada. „Alati ei olegi vaja iga hinna eest saada müügihetkel klienti kassasse, vaid pigem tekitada temas selline emotsioon, et ta tuleks ühel hetkel selle toote järgi tagasi,“ ütleb ta. „Kõige rohkem meeldibki mulle inimestega suhtlemine ning tunne, kui oled saanud kellegi päeva paremaks teha,” lisab ta siiralt.

Sportlandi tänuüritusel
Sportlandi tänuüritusel

Klienditeeninduse võlud ja valud

Riin tunnistab, et kõige suurem väljakutse tööl on oskus mitte võtta klientide pahameelt isiklikult. Halb tuju ei ole tingitud teenindaja käitumisest, kuid siiski võivad kliendid seda nende peal välja elada. „Vahel ikka satub minu juurde inimesi, kelle päev on läinud halvasti ning seejärel elavad nad oma pahameele poes välja,“ tunnistab naine. Tavaliste inimestena on loomulik selliseid asju südamesse võtta, kuid klienditeenindaja peab endale kinnitama, et tegemist ei ole isikliku probleemiga. „Ma lihtsalt teen nii nagu ma oskan, ega mõtle liialt klienditeenindusele,“ ütleb Riin tagasihoidlikult.

Samas on tal rääkida palju toredaid lugusid, mis siiani muigama panevad. „Üks umbes 2-aastane poisiklutt jalutas mööda lasteosakonda, samal ajal kui ema proovis koos õega jalanõusid. Poiss käis mööda mannekeene ning kallistas neid. Ühel hetkel sai ta aru, et tegu ei olegi päris lastega ning hakkas seejärel neil riideid maha sikutama, ise korrutades, et „temal pole vaja“,” räägib Riin naerdes. Sellised lõbusad hetked jäävad kauaks meelde.

Õnneks on rõõmsaid ja tänulikke inimesi nii palju, et klienditeenindaja saab pidevalt tagasi palju positiivset energiat, mis innustab edasi töötama.

Hoiab end pidevalt aktiivsena

Lisaks sellele, et Riin panustab palju energiat ja aega tööle, on ta eraelus väga aktiivne tegutseja. Töö ja pere kõrvalt alustas noor naine sügisel õpinguid Tallinna Majanduskoolis, kus ta spetsialiseerub turundusele. Samuti käib ta palju trennis ning hoiab ennast pidevalt liikumises. „Mul on koju ostetud selline kalender, kus igal pereliikmel on oma rida, kuhu saab kirjutada. Minu oma on alati väga täis. Kui mul ei ole tööpäeva, siis on plaanis mõni jooks, retk või muu sündmus,“ kirjeldab Riin. Naise arvates on kalendrisse tegemiste kirja panemine ka ideaalne viis, kuidas oma elu paremini planeerida.

Riin koos pojaga
Riin koos pojaga

Kõigi tegemiste kõrval üritab Riin regulaarselt trenni teha. „Mulle meeldib käia MyFitnessis rühmatrennides, üritan sinna jõuda vähemalt korra või kaks nädalas. Käin jõusaalis rattaga sõitmas või teen kerge supluse ujulas,” kirjeldab naine. Samuti üritab ta osa võtta võimalikult paljudest spordiüritustest, sest talle meeldib hoida ennast aktiivsena. Tema tahtejõud peegeldub ka tulemustes, kuna Riin pälvis Sportlandi tänuüritusel diplomi selle eest, et on osalenud aasta jooksul rohkem kui kümnel spordiüritusel. Tema üks hobidest on rulluisutamine, kuid naine nendib, et laste kõrvalt on raske sporti prioriteediks seada. „Nüüd, kui väiksem laps on juba veidi suurem, siis saan arvatavasti uuel hooajal ennast jälle rajale ning rohkem sõitma hakata,” loodab ta.

Selge on see, et laste kõrvalt on ka raskem leida puhkust, kus saab ennast täielikult välja lülitada. Siiski üritab naine aja maha võtmiseks leida väikseid hetki ning arvab, et esimene pikem puhkus saabub peale abikaasa kaitseväest naasmist. „Ma usun, et ideaalne puhkus on see, kui peale puhkust mõtled „oi, ma ju ei puhanudki“, aga samas on terve puhkus olnud täis imelisi emotsioone,“ leiab Riin.

Tekst: Kaisa Kiriland

Fotod: erakogu
 

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.

Sarnased postitused

Järgmine postitus:

FC Elva treener Marie Pau: UEFA tunnustus on kindlasti oluline märk klubi ajaloos

Edasi skrollides kuvatakse järgmine postitus