Oktoobrikuust alates juhib Tallinna kesklinnas asuvat Sportland Outlet Centre kauplust Regina Nahkor, kes soovib klientidele pakkuda häid ostukogemusi läbi asjatundliku klienditeeninduse. Regina väärtustab positiivset juhtimisstiili, sest teotahteline ja ühtne meeskond suudab saavutada häid töötulemusi.
Miks valisid oma uue töökoha just Sportlandi kaupluses ehk millega Sportland sind ära võlus?
Mõni aeg tagasi Tallinnas õpinguid alustades töötasin klienditeenindajana jalanõudepoes ning Sportland tundus sel ajal tudengile “fancy” töökohana, kuhu niisama lihtsalt tööle ei saanud. Nüüdseks mõned aastad hiljem poleks ma isegi arvanud, et võiksin töötada Sportlandis ja seda veel kaupluse juhataja positsioonil.
Sportland paneb mind pingutama, mis mulle meeldib. Kui varem oli kergem jõusaali või rühmatreeningusse minemise asemel veeta aega sõpradega või kodus diivanil nautida mõnda head filmi, siis nüüd on hakanud rohkem kohusetunne oma tööd tegema ja olen olnud aktiivsem ka spordisaalis. Lisaks sobivatele töötingimustele on Sportlandis minu jaoks tugeval kohal enesearendamise võimalus, et olla oma töös tõhusam ning õppida eluks vajalikke oskusi ja teadmisi. Uued algused on alati head arenemiseks, kuna panevad pingutama ja annavad tahtejõudu.
Mida kaupluse juhatajana väärtustad juhtimises ja oma tiimi liikmetes?
Ma olen alati soovinud, et minu kui juhiga julgetakse rääkida ideedest, ettepanekutest, muredest, probleemidest jne. Soovin igati olla toeks meeskonnale, sest see on minu arvates alustala heaks koostööks ja eesmärkide saavutamiseks. Juhina soovin osata kõiki tegevusi, mida teevad tiimi liikmed, et mõista paremini nende tööd ja koormust ehk võimalusel toimetan saalis koos meeskonnaga.
Ma väärtustan oma tiimi liikmetes ausust, positiivset ellusuhtumist ja teotahet, sest need omadused aitavad saavutada suuremaid eesmärke.
Kuidas saab kauplus kliendile pakkuda parimat ostukogemust ehk mida pead seejuures kõige tähtsamaks?
Minu jaoks tagab parima ostukogemuse hästi koolitatud teenindaja — teenindaja tunneb müüdavaid tooteid ja oskab pakkuda kliendile tegelikult vajalikke tooteid. Teenindaja peab oskama kuulata ja mõistma kliendi vajadusi, mille põhjal saab teenindaja pakkuda sobivaid tooteid. Samuti tuleb teenindajal olla kliendile kättesaadav. Personaalne lähenemine, toodete tundmine ja pakkumine ning ka nõustamine, sõbralik suhtlemine tagavad kliendile parima ostukogemuse, kuna klient tunneb, et ta on kauplusesse oodatud, ta sai soovitud toote(d) ning arvatavasti lahkus ka laiema teadmistepagasiga.
Kas kliente peaks pigem suunama brändilojaalusele või püüdma pakkuda erinevaid brände? Miks?
Ma arvan, et erinevate brändide valik on hea, kuna nii leiab iga inimene endale sobiva brändi, millesse end riietuda. Outletis olen kohanud suurel hulgal just neid inimesi, kes soovivad lihtsate kujundustega, suurtemate logodeta riideid ja jalanõusid. Lisaks lai brändide valik võimaldab valida ka eri hinnaklasside vahel.
On liikumisaasta — mida liikumine sinu jaoks tähendab ja kuidas saaksime inimesi rohkem liikuma?
Liikumine on minu jaoks tegevuste jada, mida ma teen väljaspool kodu ja/või tööl olles eemal oma lauast ja arvutist. Ma ei tunne end halvasti, kui olen tööl terve päeva ringi liikunud ja ei jõudnud spordiklubisse — olen olnud aktiivne ja piisavalt liikuv olnud kogu päeva jooksul. Ma kõnnin palju päeva jooksul ja tihtipeale olen aktiivne hilistundideni välja. Soojemal ajal veedan palju aega väljas jalutades kaaslasteks head sõbrad, kes on suuremad liikumise fännid, kui ma vahepeal sooviksin. Näiteks aeg-ajalt oleme sõpradega läinud viimastele kinoseanssidele, et siis jalgsi kesklinnast Mustamäele kõndida, sest ühistransport enam ei käi ja ilm on jalutamiseks sobiv.
Väga raske on rääkida teiste inimeste eest, et mida nad vajavad motivatsiooniks liikumisel. Mind paneb kindlasti soosiv keskkond ja seltskond rohkem liikuma. Ühel päeval kutsutakse mind, teisel päeval kutsun mina teisi midagi vahvat tegema ja seeläbi liikuma.
Millised on sinu suhted spordiga — mida ja mil määral oled teinud?Â
Ma olen alati eelistanud siseruumisporti. Nooremana tegelesin rohkem ujumisega. Veesport pakub piisavalt koormust, samas väiksem oht end vigastada ja lõõgastab. Armastust veespordi vastu aitab ilmselt seletada see, et olen kalade tähtkujus sündinud. Kuna mulle ei ole rutiin väga meelepärane, siis vahetan tegevusi mõne aja takka. Praegu käin rohkem rühmatreeningutes ja jõusaalis. Eriline jooksusõber ma ei ole, seega mind terviseradadel jooksmas ei kohta, küllaga käin sõpradega jalutamas.
Tekst: Pille Kalda
Fotod: erakogu