Tabasime soojas ja värvilises sügises järgmise Sportlandi sügiskampaania superstaari ja kunstniku ning sukeldume sügisesse koos armastatud muusiku Stig Rästa ja andeka kunstniku Kert Aaverega. Noored mehed räägivad oma sügisest ja tutvustavad The North Face’i brändi.
Sügis on aastaaeg, mida Stig väga naudib, ennekõike seepärast, et see sümboliseerib kõige uue ja põneva algust. „Suvine puhkuseperiood on möödas ja saab taas ilma süütundeta tööd edasi teha,“ räägib muusik. Kuigi tänavune sügis on olnud pigem päikesepaisteline ja kuldne, seostub see aastaaeg Stigile eelkõige pimedate õhtute, vihma ja maas lebavate lehtedega. Sügise kõige tüütum osa on tema sõnul see, kui õuest tuppa tulles prilliklaasid uduseks lähevad.
Isana hindab Stig kõrgelt ühist ajaveetmist perega. „Ilusal sügispäeval lastega jalutamine ja õues mängimine on terve pere meelistegevuseks,“ ütleb ta ja kinnitab, et naudiks heal meelel rohkem sügisese metsa ilu, kui selleks vaid aega oleks.
Kvaliteediarmastajate lemmik
Kui soojemad ilmad peavad külmematele teed andma, siis on Stig jaheduse eest kindlalt kaitstud tänu brändile The North Face, mida ta ka Sportlandi kampaaniafotodel kannab.
Pika ajalooga bränd on pärit San Franciscost ning vallutanud pea 50 aastaga kogu maailma, pakkudes kvaliteetseid ja vastupidavaid riideid, jalatseid ja erinevat varustust. Kuna Stigile ei meeldi külmal ajal sooja pesu kanda, siis hindab ta just neid riideid, mis ilma selletagi hästi soojas hoiavad ning tuule ja vihma eest kaitsevad. Just seda The North Face pakubki.
Ükskõik, milliseid kraade näitab termomeeter, on praegu kõige ilusam aeg sügisvärvide ja lehtede imetlemiseks ning looduses olemiseks. Seega pane sinagi soojalt riidesse ja ära maga kauneid hetki maha.
Sügisjahedus aitas õigele teele
Kampaaniafotole, kus Stig The North Face’i jopes, mütsis ja saabastes poseerib, on sügiseselt laheda ilme andnud andekas kunstnik Kert Aavere. Kert on inimene, kes naudib kõiki sügise poolt pakutavaid võlusid. „Eriti head on pühapäeva hommikud, kui väljas sajab vihma ja kuhugi minema ei pea,“ lausub ta.
Noor kunstnik tunnistab, et kampaaniamaterjalide tegemine tundus algul kergema väljakutsena kui see tegelikkuses oli. See aga tema tuju ei rikkunud, sest koostöös Sportlandiga saavutati soovitud tulemus. Naljakal kombel tuligi õige inspiratsioon peale just tänu sügisesele kargusele. „Sel hetkel kui lõpptulemust vormistama hakkasin, oli kodus päris jahe, unistasin Stigi seljas olevast jopest ning tänu sellele tõusid esile ka külmemad toonid, mida lõpptulemusel näha saab,“ räägib Kert inspiratsioonist.
Keeruline, kuid nauditav
Kunsti tegemine on Kerdi sõnul alati nauditav protsess. Selle konkreetse projekti juures oli tema meelest kõige keerulisem õige stiili tabamine. „Alustasin tööd vektor stiilis, kuid see ei olnud antud pildi puhul parim lahendus,“ tunnistab ta. Natukene pinget tekitas ka ajaline limiit, kuid tänu Sportlandi tiimi motiveerivale suhtumisele sai kõik õigeks ajaks teoks.
Tervet teekonda peab noormees aga ülimalt nauditavaks. „Põnevust ja kogemust oli rohkem kui oleksin osanud arvata,“ tõdeb Kert.
Tekst: Taisi Kõiv