Kas sulle meeldivad ägedad videod, sa tahad olla kursis sporditoodete trendidega ning jälgida Eesti kõige ägedamate sisuloojate ja sportlaste tegemisi? Siis lülita ennast Sportlandi TikToki kanalile. Mida see kanal endas täpsemalt peidab, räägib Sportland Eesti sotsiaalmeedia spetsialist Catreen Lepik.
Miks Sportland otsustas TikToki kanali luua?
Sportland loob ja käib trendidega kaasas ning TikTokis saame meie poolt pakutavaid tooteid ja teenuseid näidata täiesti uuest ja põnevast küljest. TikTok on eriti kiirelt populaarsust kogunud just Z-generatsiooni (sünniaasta 1995-…) hulgas, kes omakorda moodustavad suure osa Sportlandi klientidest. Aeg, mida inimesed sotsiaalmeedias veedavad, kasvab järjest enam. Tulevad uued kanalid ning TikTok on selgelt kõige kiiremini kasvav platvorm.
Millist sisu TikTokis pakute?
Sisu luues arvestame eelkõige meie jälgijatega. Sportlandile omaselt on sisu fun, inspireeriv ning seotud eelkõige sportliku meelelahutusega. Teeme koostööd Eesti kõige ägedamate sisuloojate ja sportlastega, kelle puhul saame rakendada kogu oma kreatiivsust. Äge, et sageli tulevad hulljulged ideed just nende endi poolt!
Miks tasuks sellel kanalil silma peal hoida?
Põhjuseid on mitu. Paneme rõhku sellele, et hoida kanalit aktiivsena, luues sinna järjepidevalt uut ja põnevat sisu. Teisalt, kui Instagrami pildil võib meie tooteid näha modelli seljas vaid ühe kindla nurga alt, siis videoformaat annab parema ülevaate sellest, kuidas need päriselt seljas istuvad.
Miks TikTok on nii kiiresti nii suurt populaarsust on kogunud?
Erinevad rakendused levivad moelainetena ning praegu on kindlasti TikToki aeg. Noorte seas on see populaarne, sest on interaktiivne, annab palju erinevaid võimalusi, on suhteliselt lihtne, ja mis peamine – meelelahutuslik. Lisaks on näiteks YouTube’ga võrreldes TikTok’is erinevate videoefektide lisamine ja klippide kokku lõikamine kordades kergem.
Milline peab olema üks äge TikToki video?
Märksõnad võiks olla – pilkupüüdev, kaasahaarav ja ootamatu. Nagu ikka, tähelepanu võitmiseks on aega vähe, seega peab video olema huvitav. Ehk ka maitsekas nali? See kõik aitab kaasa, et videot korduvalt vaadataks ja sõpradele jagataks.
Scrollides oma TikToki seina saab üsna kiiresti aimu sellest, millised on hetkel kõige enim trende koguvad laulud. Samu laule kasutades saab ka oma videotele rohkem vaatajaid koguda.
Millised on ägedad TikToki kanalid, millel võiks silma peal hoida?
Alustades välismaast, ei saa üle ega ümber charlidamelio kontost, mis on tänaseks kogunud ligi 70 miljonit jälgijat. Samas kui zachking’i võib nimetada TikToki montaaži kuningaks. Tema kanalilt võib leida inspireerivat sisu, kui endal ideed otsa lõppevad.
Eestlaste poolt toodetud sisu puhul on positiivne, et see on kvaliteetne ja kaasakiskuv – võtkem eeskujuks näiteks noormees Jaagup Tuisk. Teise omanäolisemana võiks välja tuua kõigile tuntud akrobaadi Vello Vaheri, kelle videote puhul tasuks nõrganärvilistel ettevaatlikum olla. Suuremate spordibrändide eeskujude eesotsas on kindlasti Gymshark.
Kas TikTok on vaid meelelahutuseks või täidab see ka muid eesmärke?
Oleme jõudnud üksmeelele, et Sportland Eesti TikToki kanali puhul käivad töö ja lõbu käsikäes. Ühelt poolt üritame toota jälgijatele head ja tabavat huumorit kiire töönädala keskel. Teisalt jagada lihtsaid ja tõhusaid nippe, kuidas oma garderoobi võimalikult kaua uuena säilitada ehk luues näiteks „how-to“ õpetliku sisuga klippe oma riiete või jalatsite hoolduseks. Kõige selle juures annab kanal hea võimaluse näidata hetkel poes olevaid tooteid või kuvada erinevate brändide uusi kollektsioone.
Muide, juba kolmandat nädalat on Sportlandis käimas OSTUFESTIVAL, seega võib TikTokist leida ka vihjeid selle kohta, millised on jooksva nädala kõige popimad tooted!
Tekst: Sportland Magazine