Trennivarustuse puudumise taha ei tohiks jääda enam ükski treening. Sportlandis müüdavate brändide valikust leiab igaüks oma – lähtugu siis valik spordialast, toodete tehnoloogiast ja välimusest või oma sportlikust iidolist.
Just do it!
Oma toodete kvaliteedi, suurepärase disaini ja laia valikuga on paljude sportlaste südamed võitnud Nike. Selle brändi toodete seast leiavad sobiva nii kergejõustiku, jooksu, fitnessi, jalgpalli, korvpalli, tennise, ujumise kui ka golfi harrastajad, samuti rula ja BMX-i fännid.
Nike suurimateks trumpideks on pilkupüüdev disain ja kõige uuem tehnoloogia. Tehnoloogia kõrge kvaliteet sai tõestust hiljuti toimunud Berliini maratonil, kui Eliud Kipchoge jooksis maailmarekordi kandes Nike Zoom Vaprofly 4% Flyknit jooksujalatseid. Kipchoge ei olnud kiidusõnadega kitsi ja ütles, et uus tehnoloogia on täiesti perfektne! Võrreldes varasema mudeliga on uued tossud tõepoolest veel kergemad ja veel paremini hingava pealsega kui kunagi varem ning aitavad tulevikus purustada kindlasti veel nii mõnegi rekordi.
Nike ei ole aga ainult kiirete jooksjate valik, sest selle brändi kasuks on otsustanud näiteks Serena Williams, LeBron James ja Cristiano Ronaldo. Eesti tippudest elavad Nike rütmis Ksenija Balta, Gerd Kanter, Janek Õiglane ja Saskia Alusalu.
Innovatsioon, julgus, inspiratsioon on märksõnad, mis Nike’it iseloomustavad – nii on Nike on hoolitsenud selle eest, et sina saaksid lihtsalt minna ja liikumist nautida. Seega, just do it!
Kolm triipu – adidas
Saksamaal loodud spordibrändi adidas teavad kõik kolme triibu järgi. Kuid lisaks sellele iseloomustab adidast avatus uutele lahendustele ja vastutustundlik tootmine. Brändi suurim fookus on suunatud jooksu, treeningu ja jalgpalli kategooria toodetele, aga kuna adidase tugevuseks on lai tootespekter, siis leiab sealt sobiva pea iga spordiala harrastaja.
adidase suureks eeliseks on innovatsioon ning mitmete tehnoloogiate esmane lansseerimine sporditööstuses. Näiteks 3D printimise tehnoloogia rakendamine adidas Futurecraft seerias või kollektsioon Parley by the Oceans, kus materjalidena on kasutusel ookeanist leitud taaskasutatud prügi või revolutsioonilise Boost vahetalla tehnoloogia. Sel sügishooajal lansseeris adidas uue jooksujalatsi Solar Boost, mis on inspireeritud NASA-s kasutusel olevatest tehnoloogiatest ning kus on kasutatud adidase viimaseid uuendusi, näiteks TFP (Tailored Fiber Placement), mis tagab detailse täpsuse õmbluste igal millimeetril. Selle tulemusel on Solar Boost 15 grammi kergem kui eelkäija Energy Boost.
Kuigi adidase tootearenduses on kesksel kohal tippsportlaste vajadused, on brändi sihtgrupiks eri spordialade harrastajad üle kogu maailma. Kes tahab oma lemmikutest eeskuju võtta, siis on hea teada, et Lionel Messi, James Harden ja Magnus Kirt on vaid mõned tipud, kes eelistavad just adidase tooteid.
Under Armour – tegijate valik
USA spordibränd Under Armour jõudis Eesti turule mõni aasta tagasi ning on siin hästi kanda kinnitanud. Sportlik elustiil ja „gym-to-street“ lähenemine on kaks märksõna, mis Under Armourit iseloomustavad. Bränd on populaarsust kogunud eelkõige jõusaalispordi ja CrossFiti harrastajate hulgas, sest detailideni läbi mõeldud rõivad ja jalatsid sobivad ideaalselt rasketeks jõu- ja lihastreeninguteks. Uusi mudeleid luues peabki Under Armour silmas eelkõige nende kandjat. Brändi tooted aitavad sportlasel oma sooritust parandada, sest need on tehnilised, vastupidavad ja kergesti hooldatavad. Tänu sellele ei pea sportlane mõtlema ühelegi segavale faktorile, vaid saab täielikult treeningutele ja sooritusele keskenduda.
Under Armour on tegijate valik. Vaieldamatult suurim brändi esindaja on kolmekordne NBA meister Stephen Curry – Under Armouri valikus on lausa Curry-nimeline rõiva- ja jalatsikollektsioon. Teine Under Armouri nägu on 2012. aasta Londoni olümpiavõitja ja hilisem poksi raskekaalu maailmameister Anthony Joshua, kes ei ole oma profikarjääri jooksul kaotanud veel ühtegi kohtumist. 21 profimatšist on ta 20 võitnud vastase nokauteerides.
Võid kindel olla, et Under Armour motiveerib sind pingutama ka kõige raskematel treeningutel.
Casall – disainer treeningbränd
Casall on Rootsi bränd, mida iseloomustab südame, keha ja hinge harmoonia ning teadlik tasakaalus elustiil. Casall pöörab suurt tähelepanu sellele, et tooted oleksid nii funktsionaalsed kui ka trendikad ja näeksid head välja. Nende disain on inspireeritud lihtsusest, funktsionaalsusest ja elegantsist. Näiteks Casalli uusim treeningriiete kollektsioon jaguneb mitmeks väiksemaks. Digital Wind on premium treeningriiete kollektsioon, mis sobib oma värviliste printide ja trendikate lõigetega nii trennisaali, igapäevase garderoobi osaks või isegi õhtusteks väljaskäimisteks. Life in balance valikus on parim valik treeningretuuse kõrge kvaliteediga kangastest, moodsate värvide ja printidega. Conscious choice toodete seast leiavad endale treeningrõivad kõik, kes hindavad taaskasutust – need on nimelt ümbertöödeldud ja valmistatud erinevatest bio-materjalidest. Sügiskollektsiooni krooniks on Velvet Spa, mida kaunistavad trendikas veinipunases toonis velvet kimono ja onepiece.
Casalli puhul on tähtsal kohal terviklik lähenemine, sest nende valikus on nii treeningrõivad kui ka -varustus. Kui tuua üks näide, siis joogamatte leidub eri paksuse, materjalide ja värvide/printidega ning paljud joogamatid sobivad imehästi kokku Casalli rõivastega. Samuti on kõik nende joogamatid ohtlike ftalaatide vabad.
Casalli tooted on mõeldud nii professionaalsetele sportlastele kui ka harrastajatele, kes tegelevad eri spordialadega – alates joogast kuni jooksmise ning mitmete kõrge intensiivsusega treeninguteni. Maailmakuulsatest staaridest on Casalli treeningvarustust ja -rõivaid kasutanud Katy Perry ja Alicia Vikander, Eestis hindavad Casalli kõrgelt treener ja koolitaja Ethel Otsason ja jooga lover Liis Karelson. Casalli eesmärk ei ole olla suur ja kõigile, vaid personaalne ja professionaalne spordirõivaste ja -varustuse bränd Rootsist.
Tekst: Merilin Piirsalu