Spordismuuti: Tervisepomm | Sportland Magazine

Jaga ‚ÄěSpordismuuti: Tervisepomm‚Äú

Spordismuuti: Tervisepomm

Kevad mitte enam ei piilu pilve tagant, vaid lausa kiirgab! Pange prillid ette, √Ķhukesemad jakid selga ja trennitossud jalga, sest kevad on parim aeg end v√§rskes √Ķhus suveks vormi saada!

smuuti2

Kui pargiringid joostud/jalutatud/s√Ķidetud/k√§rutatud, siis tuleb end pingutusest korralikult taastada ja oma keha turgutada! Me teame juba k√Ķik, kes seda meil k√Ķige paremini teha aitavad! Muidugi¬†Science in Sport REGO taastuspulbriga¬†rikastatud Paljas Porgand Spordismuutid!

smuuti3

Imelisest smuutist ei ole puudu ka v√Ķimekas noore kookose vesi¬†Dr Antonio Martinsilt. Neil on super√§gedaid maitseid saadaval lisaks originaalsele kookosveele. Minu lemmikud on banaaniga kookosmahl ja nende eriti lahja ja tervislik kookospiim! Proovi sinagi! Saadaval Solarise Toidupoes, Rimis, Maksimarketis ja Stockmannis.

Seekordsesse smuutisse lisame ohtralt k√∂√∂givilju, sest m√§letate neid reklaame t√§navatel: “Kaalikas kanni ei kasvata”, “Porgand p√Ķske ei punnita” ja “Paprika pihta ei paisuta”? Kokkuv√Ķttes k√∂√∂givili kaalu ei kasvata ja nii ka minu spordismuutid!smuuti6

Vitamiinipomm pole niisama oma nime saanud. Lisasin sinna SPINATIT, AVOKAADOT, KIIVIT, SIDRUNIT ja INGVERIT! K√Ķik on tugevad¬†antioks√ľdandid¬†ja sisaldavad rohkelt¬†f√ľtotoitaineid!

F√ľtotoitainete toimet organismile seostatakse peamiselt v√§hivastase ning s√ľdame-veresoonkonnahaigusi ennetava toimega. Inimestel, kes tarbivad v√§hemalt 500 grammi puu- ja k√∂√∂givilju p√§evas, on v√§iksem risk v√§hkkasvajate ja s√ľdame-veresoonkonnahaiguste tekkeks.smuuti7

Headeks¬†f√ľtotoitainete allikateks¬†on n√§iteks: spargelkapsas, lillkapsas, valge peakapsas, lehtk√∂√∂giviljad, spinat, tomat, paprika, porgand, arbuus, tsitrusviljad, mango, papaia, punased viinamarjad, √Ķun, melon, pirn, sojaoad, oder, pruun riis, bataat, t√§isteranisu, mais, ingver, piparm√ľnt, rosmariin, t√ľ√ľmian, k√ľ√ľslauk, oregano, basiilik, seller, sibul, petersell, roheline tee.smuuti8

K√Ķigele lisaks t√§iustasin ma retsepti supilasikat√§ie¬†chia seemnetega. Me oleme k√Ķik kursis, et tegu on SUPERTOIDUGA. Aga mille poolest see nii super siis on:

  • omega-3 poolest k√Ķige rikkamad
  • palju kiudaineid
  • k√Ķrge valgusisaldus
  • rohkelt antioks√ľdante
  • suures koguses¬†mineraalaineid, enim magneesiumi ja kaltsiumi

smuuti9

Seega √ľks supilusikat√§is oma igap√§eva smuutisse peita teeb su tervisele vaid head! Kui v√Ķimalik siis blenderda need sisse v√Ķi jahvata eelnevalt, sest chia seemnete kasulike ainete omastamine on jahvatatud kujul meie organismile palju kergem.

K√Ķik koostisained √ľhtekokku¬†blenderisse ja sekunditega saame midagi nii √ľlimalt ilusat…

smuuti13

Ideaalis v√Ķiksime me tarbida √ľhe rohelise smuuti p√§evas. Miks? Sest¬†rohelised smuutid on:

  • pungil toitainetest. Enamik rohelisi puu- ja k√∂√∂givilju on k√Ķrge A- ja C-vitamiini sisaldusega. Avokaado on lisaks rikas kaaliumi ja magneesiumi poolest.
  • palju tervislikumad kui lihtsalt puu- ja k√∂√∂giviljadest tehtud mahlad. Smuutisse on alles j√§√§nud viljades leiduvad¬†kiudained.
  • parim viis, kuidas s√ľ√ľa k√∂√∂givilju, seda isegi aimamata. Enamik armastavad s√ľ√ľa puuvilju, kuid p√§evase vajaliku koguse k√∂√∂giviljade s√∂√∂misega on tihtipeale raskusi. Rohelises smuutis sa (loe:¬†su laps ja su mees, hehe!) ei tunnegi nende maitset!
  • lihtne ja kiire valmistada. K√∂√∂givilju ei pea alati ahjus k√ľpsetama, pannil praadima v√Ķi potis keetma!
  • odavad. Smuutide ostmine nii poest kui smuutikohvikust on lausa kordi kallim. Kodus valmistades v√Ķid olla kindel selle v√§rskuses ja sisalduses.
  • k√Ķhtut√§itvad t√§nu nende k√∂√∂giviljasisaldusele. Puuviljades leiduvad suhkrud v√Ķivad kiirelt meie veresuhkrut t√Ķsta, kuid koos kiudaineterikka k√∂√∂giviljasisaldusega on need balansis ning k√Ķht p√ľsib kauem t√§is.
  • madala kalorsusega, kuid nagu eelnevalt mainitud, siis v√§ga k√Ķhtut√§itvad. See on ideaalne paar kaalulangetuseks.
  • kergesti seeditavad. Kuna sealolevad viljad on juba p√ľreestatud, siis teeme oma seedes√ľsteemile sellega √ľhe suure pai.
  • k√Ķrge veesisaldusega. Eriti kui lisad sinna omaltpoolt veel (kookos)vett!

smuuti12

Niisiis √§ra kahtle rohelises smuutis ja anna talle v√Ķimalus!

Pluss see siin on √ľks parimaid rohelisi smuutisi, mis ma kunagi saanud oled!

K√Ķik blenderdama ja pildistama, sest juba¬†12.04 loosime Sportland Eesti¬†ja Science in Sport Estoniaga¬†v√§lja viimase paari Adidase tosse ja 2x500g SiS REGO taastuspulbreid! M√§ngu reeglid leiad SIIT!smuuti15

Aga vaatame siis jälle KUI VEIDER ja IMELIK see porgandiplika ikka on, hehee! *suren häbisse*

VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=I4wphUJ6OYk

Kui sind erutab ka minu roheline outfit, siis selle leiad juba Sportlandist! Tegemist on Stella kollektsiooni pluusiga ehk seda on saada vaid valitud kauplustes. Minu oma on pärit Ülemiste Sportlandist.

smuuti16

Toor, vegan, Paleo, gluteenivaba, suhkruvaba, roheline, värskendav, terav, mahe, hapukas, magus, kreemjas, rikkalik, tervendav, toitev, mineraalide ja vitamiinide rohke, seemneline, ingverine, tervislik.

SPORDISMUUTI: TERVISEPOMM

ETTEVALMISTUS –¬†1 minut
VALMISTAMISAEG –¬†1 minut

Enam tervislikumaks √ľks smuuti minna ei oska! Proovi j√§rele ja tunne oma kehas tervisepommi laengut!
Autor: Merilin Taimre
Retsepti t√ľ√ľp: Joogid
Kogus: √úhele

KOOSTISAINED

 

Vaata ka Merilini blogi: www.paljasporgand.ee

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.

Sarnased postitused

Järgmine postitus:

SPORTLANDI KLIENTIDELE TASUTA ARSTIKONSULTATSIOON SYNLABIST

Edasi skrollides kuvatakse järgmine postitus