Sportland Eesti teenindusjuht Evely Heinpalu: klientide teenindamine on privileeg | Sportland Magazine

Jaga „Sportland Eesti teenindusjuht Evely Heinpalu: klientide teenindamine on privileeg“

Sportland Eesti teenindusjuht Evely Heinpalu: klientide teenindamine on privileeg

Sportland Eesti teenindusjuht Evely Heinpalu on selles ametis olnud alates maikuust, kuid samas ettevõttes täitub tal õige pea juba 17 aastat. Naine tõdeb, et nende aastate jooksul on tal olnud palju võimalusi õppida ja areneda ning temast on saanud tõeline Sportlandi fänn.

„2004. aasta sügisel olin seoses elukoha vahetusega tööotsingutel. Kui nägin Sportlandi töökuulutust, kus otsiti teenindajaid, panin pikemalt mõtlemata CV teele. Mujale ei kandideerinudki, sest olin täiesti veendunud, et Sportlandisse ma tahan ja lähen,“ meenutab Evely.

Ta alustas Rocca al Mare keskuse Netospordis vanemteenindajana ning juba aasta hiljem sai uue kontseptsiooniga kaupluse 100% SPORTS juhatajaks. „Kuigi mul juhtimiskogemused puudusid, mõtlesin, et mis mul kaotada. Väga suurt veendumust ei olnud, et valituks saan, aga tegelikult läks vastupidi. See õpetas, et endasse tuleb kõvasti rohkem uskuda.“

Rõõmu on palju

Enamiku ajast ongi Evely töötanud erinevate Sportlandi ketti kuuluvate kaupluste juhatajana. Töö on olnud vaheldusrikas ja põnev ning pakkunud erinevaid väljakutseid „Inimesed on erinevad, nad muutuvad, kohanevad ja õpivad eri kiirusega ning tahavad erinevalt toetust ja juhendamist. Juht peab tagama, et töötajad annaksid klientidele edasi ainult positiivseid emotsioone ning suutma oma tiimi valida õiged inimesed. Tihti on selleks vaja palju kannatlikkust, head kuulamis- ja märkamisoskust ning mõnikord ka kiirreageerimist, näiteks ootamatult haigeks jäänud töötajale asendaja leidmiseks,“ räägib Evely töistest väljakutsetest. Ta kinnitab, et rõõmu ja arenguvõimalusi on samuti palju olnud. „Müüme maailma parimaid brände ja megaägedaid tooteid, see juba loob keskkonna, kus on võimatu mitte rõõmus olla. Kaupluse juhataja töös on üsna palju vabadust ja otsustusõigust, mis kõik on väga õpetav ja arendav, kui seda ära kasutada.“

Evely Heinpalu

Uued väljakutsed

Evely peab end tööalaselt väga õnnelikuks, sest on saanud karjääris pidevalt edasi liikuda. Eelmise aasta kevadel asus ta tööle Sportlandi online klienditeeninduse juhina. „Kui Covid-19 esimese laine ajal kauplused suleti, tekkis ootamatult vajadus e-poe ja online klienditeeninduse järele, mida meil tol hetkel ei olnud. Sain pakkumise hakata Eesti online klienditeenindust juhtima ning kuna olin juba kaupluses väga pikalt töötanud, tundus see hea võimalus midagi täiesti uut õppida ja teha. Mõeldud, tehtud!“ meenutab ta. „Sisemiselt arenesin ja kasvasin selle aasta jooksul meeletult, minu kriitikataluvuse tase on nüüd palju kõrgemal ehk kasvatasin endale üsna paksu naha ning hakkasin rohkem tähelepanu pöörama keerulistes olukordades enesejuhtimisele. Mul oli võimalik töötada ka Läti ja Leedu kolleegidega ning luua kogu Baltikumile online klienditeeninduse standardid. See oli väga arendav kogemus.“

Inimesi inspireerides

Tänavu kevadel astus naine aga veel ühe sammu ning maikuus sai temast Sportlandi teenindusjuht. „Teenindusjuhina vastutan, et igas meie kaupluses pakutaks ainult parimat klienditeenindust,“ selgitab ta lühidalt ametikoha olemust. „Meie suur soov on jõuda selleni, et Sportlandi kauplustes töötaksid võitja mentaliteediga inimesed, kes teevad oma tööd, sest päriselt tahavad inimesi sporti tegema inspireerida ja läbi meeldiva ostukogemuse õnnelikuks teha, isegi kui see mõnikord on keeruline. See on kindlasti suur väljakutse, et suudaksime selle suhtumise igasse meie kaupluse töötajasse istutada,“ räägib Evely.

Tema sõnul õpetas Covidi periood, et päriselt klientide teenindamine on tegelikult privileeg. „Kui meile on see privileeg antud, siis peame seda maksimaalselt ära kasutama ning teenindama kliente neid inspireerides ja neile ainult parimat kliendikogemust pakkudes,“ ütleb ta. „Kuna e-kaubandus on väga tugevalt kasvanud, siis üha olulisem on kaupluse klienditeenindaja kui konsultandi roll, mis eeldab ka jätkusuutlikku ja head koolitussüsteemi. Peamised eesmärgid ongi maailma parim klienditeenindus ja selle toetamine läbi parima koolitussüsteemi. Kindlasti tahan maksimaalselt toeks ja abiks olla meie kaupluste liidritele, et nemad saaksid oma poode efektiivsemalt juhtida ning uusi käiberekordeid püüda,“ sõnastab naine oma eesmärgid.

Evely HeinpaluSuur Sportlandi fänn

Evely tõdeb, et ei oleks nii pikalt ühe tööandja juures töötanud, kui oleks olnud ainult ühes kaupluses. „Mul on olnud võimalus edasi liikuda, õppida, areneda. Olen suur muutuste pooldaja, sest need annavad alati värsket hingamist ja uusi väljakutseid. Kindlasti on väga oluline roll ka juhtidel, kelle alluvuses olen kõik need aastad töötanud. Meie inspireerivad ja ägedad inimesed on loonud õhkkonna, kus pole kordagi tekkinud tunnet, et ma ei taha täna tööle minna,“ räägib Evely. „Meil on palju paindlikkust, spontaansust, tegutsemisvabadust, firmasisest arenguvõimalust ja ägedaid sportimisvõimalusi, kus ennast proovile panna. Hindan kõrgelt Sportlandi inspireerimisvõimet ja aktiivset tegutsemist Eesti spordimaastikul. Kogu see kompott on teinud minust väga suure Sportlandi fänni,“ kinnitab ta.

Naine julgustab ka kõiki tööotsingul olevaid noori Sportlandi tööpakkumistel silma peal hoidma. „Ootame kandideerima kõiki, kes fännavad ja soovivad müüa maailma parimaid brände kire ja entusiasmiga ning kellele positiivne olek ja kliendile naeratamine ei tundu tüütu kohustusena. Olen veendunud, et Sportland on parim koht oma esimese töökogemuse saamiseks. Meil on ägedad inimesed ja innovatiivsete lahendustega kauplused, mis on ju suurepärane ja inspireeriv keskkond ühele noorele inimesele. Boonuseks rohked sportimisvõimalused ja paindlik töögraafik,“ kiidab ta.

Evely HeinpaluSpordiarmastus on süvenev

Sportimisvõimalusi hindab Evely ise samuti kõrgelt, sest spordiarmastus elab temas juba lapsepõlvest saati. „Sporti vaadanud ja sportlastele kaasa elanud olen kogu oma teadliku elu. Ei olnud vahet, kas telekast näidati tennist, korvpalli, rallit või murdmaasuusatamist, vaatasin kõike. Ka täna hoian end aktiivselt kursis Eesti sportlaste tegemistega ja igal võimalusel vaatan ülekandeid. Sportlandis töötades on mu kirg ja armastus spordi vastu ainult süvenenud ning täna on trenn ja liikumine igapäevas sama olulised kui söömine või magamine,“ sõnab ta.

Enda vormis hoidmiseks tegeleb Evely erinevate aladega. „Käin jooksmas ja jõusaalis, kus treenin Monika Soopi kavade järgi. Väga meeldib rulluisutamine, aga seal on veel kõvasti arenguruumi. Korra nädalas üritan joogasse jõuda, et ennast korralikult lahti venitada. Mõnusat vaheldust ja enese proovilepanekut saan postitantsu ja hammock’i trennidest,“ loetleb ta.

Spordis saabuvad paremad tulemused ja mõnusam enesetunne ikka siis, kui seada endale väiksemad või suuremad eesmärgid. Evely üks selle aasta eesmärke oli Tipust Topini jooks. „Kuna minu tavalised jooksudistantsid jäävad 6-10 km kanti, siis lühikese aja sees peaaegu 30 km joosta oli üsna suur väljakutse ja eneseületus,“ ütleb ta ning lisab, et on mänginud mõttega proovida mõnda väiksemat triatloni. „Näiteks Sportland Kõrvemaa triatlon. Võimalik, et sellest saabki minu järgmine sportlik eesmärk, mille nimel oma plaanidesse rohkem ujumist ja rattasõitu võtta. Pisut olen unistanud rulluisu maratonil osalemisest,“ lisab ta.

Selleks, et jaksata töös ja spordis häid tulemusi teha ja eesmärke täita tuleb vahepeal ka akusid laadida ja puhata. Õnneks pole Evely seda unustanud. „Akusid laen reisides, mõnda head raamatut lugedes või lihtsalt metsas jalutades. Minu parim puhkamispaik on Peipsi järve ääres oma ema lapsepõlve kodus. See on koht, kus valitseb uskumatu rahu ja vaikus, ajataju kaob ja saab ennast täielikult välja lülitada,“ ütleb ta.

Tekst: Merilin Piirsalu

Fotod: erakogu

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.

Sarnased postitused

Järgmine postitus:

Kogenud harrastusjooksja Janar Juhkov: kuula keha ja jälgi ilma

Edasi skrollides kuvatakse järgmine postitus