Kahekümnes Sportlandi poes üle Eesti teevad meie rõõmsameelsed ja ülimalt abivalmid klienditeenindajad kõigi meie klientide elu paremaks, huvitavamaks ja tundeküllasemaks.
Sportlandi klient on noor ja väga laia silmaringiga inimene. Tänu internetile ja just veebikaubandusele saame järjest rohkem tootepäringuid ka online-vahendite kaudu. Seetõttu lisasime selle aasta jaanuaris klienditeenindusse uut lisajõudu ja panime kokku online-klienditeeninduse tiimi.
Sellega seoses esitasime viis küsimust online-klienditeeninduse tiimiliidrile Linda Lepassalule.
Kuidas kliendid on teenuse vastu võtnud?
Online-klienditeenindus on hoo sisse saanud ja küsimusi tuleb päris palju. Küsitakse eelkõige toodete saadavuse, kampaaniate, sponsorluse, hoolduskeskuste ja järelmaksu kohta.
Mida kõige rohkem küsitakse?
Kõige populaarsemad on küsimused toote saadavuse kohta – klient leiab kodulehelt mõne toote, mis talle huvi pakub, ja kirjutab meile chat’is, et teada saada, millises poes tema suurus olemas on või mis omadused sel tootel on. Nii saab klient hoida kokku oma aega ja meie tagada kliendile selle, et ta soovitud ja sobiliku tooteni jõuaks. Samuti saame uute kollektsioonide puhul anda kliendile võimaluse toode 24 tunniks endale broneerida.
Millised on kõige põnevamad küsimused?
Kõige huvitavamad küsimused on need, kus saame kliendi vajadused välja selgitada ja anda selle alusel põhjalikumaid soovitusi näiteks jooksujalatsite, treeningriiete, hooldusvahendite vms kohta. Teadmine, et saame klientidele oma teadmistepagasiga kasulikud olla, tekitab alati eriti sooja tunde. Anname endast iga päev parima selleks, et klient saaks kiirelt oma küsimustele vastuse ja positiivse teeninduskogemuse.
Kirjelda Sportlandi online-klienti.
Eesti online-klient on väga teadlik, kindlate soovidega, hea eneseväljendusoskusega ja üldjoontes väga viisakas. Kohe meenub üks eriti südantsoojendav kord, kui hea klienditeeninduse eest kontorisse tänutäheks kommikarp toodi.
Kuidas sinu nägemust mööda online-klienditeeninduse valdkond edasi areneb?
Kindlasti tahavad kliendid järjest rohkem, et oleksime ööpäev läbi kättesaadavad. Lisaks on meie klientide seas inimesi, kes soovivad saada internetis kogu klienditeenindus- ja ostukogemuse, ja tahavad ka ostu internetis sooritada. Peame kindlasti selle ja valdkonna teiste muutustega kaasas käima, et lähiajal enda teenust veelgi paremaks ja mitmekülgsemaks arendada.
Tekst: Nelli Nilson