Oktoobrikuust alates juhib Tallinna kesklinnas asuvat Sportland Outlet Centre kauplust Regina Nahkor, kes soovib klientidele pakkuda hĂ€id ostukogemusi lĂ€bi asjatundliku klienditeeninduse. Regina vÀÀrtustab positiivset juhtimisstiili, sest teotahteline ja ĂŒhtne meeskond suudab saavutada hĂ€id töötulemusi.
Miks valisid oma uue töökoha just Sportlandi kaupluses ehk millega Sportland sind Àra vÔlus?
MĂ”ni aeg tagasi Tallinnas Ă”pinguid alustades töötasin klienditeenindajana jalanĂ”udepoes ning Sportland tundus sel ajal tudengile âfancyâ töökohana, kuhu niisama lihtsalt tööle ei saanud. NĂŒĂŒdseks mĂ”ned aastad hiljem poleks ma isegi arvanud, et vĂ”iksin töötada Sportlandis ja seda veel kaupluse juhataja positsioonil.
Sportland paneb mind pingutama, mis mulle meeldib. Kui varem oli kergem jĂ”usaali vĂ”i rĂŒhmatreeningusse minemise asemel veeta aega sĂ”pradega vĂ”i kodus diivanil nautida mĂ”nda head filmi, siis nĂŒĂŒd on hakanud rohkem kohusetunne oma tööd tegema ja olen olnud aktiivsem ka spordisaalis. Lisaks sobivatele töötingimustele on Sportlandis minu jaoks tugeval kohal enesearendamise vĂ”imalus, et olla oma töös tĂ”husam ning Ă”ppida eluks vajalikke oskusi ja teadmisi. Uued algused on alati head arenemiseks, kuna panevad pingutama ja annavad tahtejĂ”udu.
Mida kaupluse juhatajana vÀÀrtustad juhtimises ja oma tiimi liikmetes?
Ma olen alati soovinud, et minu kui juhiga julgetakse rÀÀkida ideedest, ettepanekutest, muredest, probleemidest jne. Soovin igati olla toeks meeskonnale, sest see on minu arvates alustala heaks koostööks ja eesmÀrkide saavutamiseks. Juhina soovin osata kÔiki tegevusi, mida teevad tiimi liikmed, et mÔista paremini nende tööd ja koormust ehk vÔimalusel toimetan saalis koos meeskonnaga.
Ma vÀÀrtustan oma tiimi liikmetes ausust, positiivset ellusuhtumist ja teotahet, sest need omadused aitavad saavutada suuremaid eesmÀrke.
Kuidas saab kauplus kliendile pakkuda parimat ostukogemust ehk mida pead seejuures kÔige tÀhtsamaks?
Minu jaoks tagab parima ostukogemuse hĂ€sti koolitatud teenindaja â teenindaja tunneb mĂŒĂŒdavaid tooteid ja oskab pakkuda kliendile tegelikult vajalikke tooteid. Teenindaja peab oskama kuulata ja mĂ”istma kliendi vajadusi, mille pĂ”hjal saab teenindaja pakkuda sobivaid tooteid. Samuti tuleb teenindajal olla kliendile kĂ€ttesaadav. Personaalne lĂ€henemine, toodete tundmine ja pakkumine ning ka nĂ”ustamine, sĂ”bralik suhtlemine tagavad kliendile parima ostukogemuse, kuna klient tunneb, et ta on kauplusesse oodatud, ta sai soovitud toote(d) ning arvatavasti lahkus ka laiema teadmistepagasiga.
Kas kliente peaks pigem suunama brĂ€ndilojaalusele vĂ”i pĂŒĂŒdma pakkuda erinevaid brĂ€nde? Miks?
Ma arvan, et erinevate brÀndide valik on hea, kuna nii leiab iga inimene endale sobiva brÀndi, millesse end riietuda. Outletis olen kohanud suurel hulgal just neid inimesi, kes soovivad lihtsate kujundustega, suurtemate logodeta riideid ja jalanÔusid. Lisaks lai brÀndide valik vÔimaldab valida ka eri hinnaklasside vahel.
On liikumisaasta â mida liikumine sinu jaoks tĂ€hendab ja kuidas saaksime inimesi rohkem liikuma?
Liikumine on minu jaoks tegevuste jada, mida ma teen vĂ€ljaspool kodu ja/vĂ”i tööl olles eemal oma lauast ja arvutist. Ma ei tunne end halvasti, kui olen tööl terve pĂ€eva ringi liikunud ja ei jĂ”udnud spordiklubisse â olen olnud aktiivne ja piisavalt liikuv olnud kogu pĂ€eva jooksul. Ma kĂ”nnin palju pĂ€eva jooksul ja tihtipeale olen aktiivne hilistundideni vĂ€lja. Soojemal ajal veedan palju aega vĂ€ljas jalutades kaaslasteks head sĂ”brad, kes on suuremad liikumise fĂ€nnid, kui ma vahepeal sooviksin. NĂ€iteks aeg-ajalt oleme sĂ”pradega lĂ€inud viimastele kinoseanssidele, et siis jalgsi kesklinnast MustamĂ€ele kĂ”ndida, sest ĂŒhistransport enam ei kĂ€i ja ilm on jalutamiseks sobiv.
VĂ€ga raske on rÀÀkida teiste inimeste eest, et mida nad vajavad motivatsiooniks liikumisel. Mind paneb kindlasti soosiv keskkond ja seltskond rohkem liikuma. Ăhel pĂ€eval kutsutakse mind, teisel pĂ€eval kutsun mina teisi midagi vahvat tegema ja seelĂ€bi liikuma.
Millised on sinu suhted spordiga â mida ja mil mÀÀral oled teinud?Â
Ma olen alati eelistanud siseruumisporti. Nooremana tegelesin rohkem ujumisega. Veesport pakub piisavalt koormust, samas vĂ€iksem oht end vigastada ja lÔÔgastab. Armastust veespordi vastu aitab ilmselt seletada see, et olen kalade tĂ€htkujus sĂŒndinud. Kuna mulle ei ole rutiin vĂ€ga meelepĂ€rane, siis vahetan tegevusi mĂ”ne aja takka. Praegu kĂ€in rohkem rĂŒhmatreeningutes ja jĂ”usaalis. Eriline jooksusĂ”ber ma ei ole, seega mind terviseradadel jooksmas ei kohta, kĂŒllaga kĂ€in sĂ”pradega jalutamas.
Tekst: Pille Kalda
Fotod: erakogu