Virginia Rõzova inspireerib kliente | Sportland Magazine

Jaga „Virginia Rõzova ühendab Sportlandis spordi- ja moemaailma ning inspireerib aktiivsemalt elama“

Virginia Rõzova ühendab Sportlandis spordi- ja moemaailma ning inspireerib aktiivsemalt elama

Virginia Rõzova on elav näide sellest, kuidas kirg ja ambitsioon võivad kujundada mitmekülgse karjääri. Sportlandis visual merchandising´u ja instore turundusjuhina töötav naine teadis juba varases nooruses, et tema tee on seotud loovuse ja väljakutsetega.

VirginiaVirginia alustas Sportlandis tööd möödunud aasta detsembris. Ta otsustas ettevõttesse kandideerida, kuna tundis, et vajab oma karjääris muutust ja võimalust end uutes suundades arendada. „Kuna ma pole varasemalt turundusega nii lähedalt seotud olnud, siis oli see üks suurimaid motivaatoreid,“ selgitab ta. Samuti olid määravaks Sportlandi väärtused ja inspireeriv keskkond. „Sportlandi väärtused ühilduvad ideaalselt minu omadega, eeskätt positiivne suhtumine, ambitsioonikus ja pidev areng,“ ütleb ta.

Virginia igapäevatöö on mitmekülgne ning sisaldab nii planeerimist kui loomingulisust. „Olen alati soovinud siduda end erialaga, mis on täis igapäevaseid väljakutseid, aga samas annab võimaluse kasutada oma loovust,“ tunnistab ta. Teekond praeguseni algas Eesti Kunstiakadeemiast, kus Virginia õppis moestilistikat. Tulevikus soovib ta end täiendada ka turundusvaldkonnas.

Sportlased mõjutavad moemaailma

Virginia senine 15-aastane töine karjäär ongi olnud tihedalt seotud moemaailmaga, mis tähendab, et ka trendidega kursis olemine on tema jaoks loomulik. „See on minu jaoks sama iseenesestmõistetav nagu hambapesu,“ muigab ta. Ta jälgib aktiivselt sotsiaalmeediat ja leiab inspiratsiooni erinevatest allikatest. Sportlandis saab ta ühte siduda moe- ja spordimaailma. „Sportlased on alati moemaailma mõjutanud, kuid viimastel aastatel on näha nende mõjuvõimu veel suuremalt. Ilmselt on iga noormees juba soetanud endale vähemalt ühe paari LeBroni ja Nike koostöös valminud jalatsid. Paljudele sportlastele on moebrändidega koostöö tegemine võimalus tagasi anda enda fännidele ja kogukonnale. Täpselt samamoodi on ka Sportland inspireeritud meie kohalikest sportlastest, keda saame läbi mitmesuguste kampaaniate eesti rahvale veel lähemale tuua.“

Inspireerides aktiivsemalt elama

VirginiaSportlandi visual merchandising´u ja instore turundusjuhina saab Virginia otseselt kaupluse külastajaid inspireerida, sest just tema tegeleb sellega, kuidas Sportlandi müügisaalid välja näevad nii toodete poolelt kui ka turunduslikult. Eesmärk on muuta kaupluste atmosfäär ägedaks ja lihtsasti arusaadavaks, viies ellu Sportlandi visiooni: pakkuda maailma parimaid spordi- ja vabaajatooteid ning inspireerida aktiivsemalt elama.

Kuna Virginia on Sportlandis olnud alles vähe aega, siis on tal hetkel veel sisseelamise ja kaardistamise periood. „Minu lõplik roll Sportlandis alles kujuneb välja. Selleks, et saaksin enda tööd hästi teha, on vaja aega, et kaardistada ära, milline on hetke olukord ja seejärel panna paika tegevusplaan,“ kirjeldab ta.

Tema soov on julgustada ka kaupluste töötajaid katsetama ja rohkem kollektsioonidega mängima, et pakkuda klientidele parimaid lahendusi. Virginia usub, et eduka töö tagamiseks on vaja ka õnnelikke töötajaid, sest nemad on peegeldus ettevõttest ja vastutavad klientidele jäävate emotsioonide eest. Tulevikus plaanib ta rohkem koolitusi korraldada, et anda klienditeenindajatele teadmisi ja enesekindlust iseseisvaks väljapanekute loomiseks. „Kindlasti tulevad põnevad workshop´id kauplustes, kuhu soovime kaasata võimalusel ka meie Läti ja Leedu kolleege,“ ütleb ta.

Iga bränd räägib oma lugu

Kui küsida, miks väljapanekud üldse nii olulist rolli mängivad, siis on Virginial vastus varnast võtta. „Toodete väljapanek kauplustes mõjutab väga suuresti kliendi ostukäitumist ja see omakorda käivet. Mugavaks ostlemiseks peavad tooted olema esitletud selgelt ja loogiliselt, nii et iga klient suudaks orienteeruda läbi kaupluse, ilma otsest klienditeenindust ootamata. Strateegiliselt paigutatud graafikamaterjalid peavad toetama väljapanekut. Nii loome atraktiivse terviku,“ selgitab ta.

Sportland

Sportlandis on palju maailma tippbrände, millel on rääkida oma lugu ning need lood peavad kaupluses esile tulema. Iga bränd peab olema eksponeeritud oma olemust arvestades, inspireerides kliente ja tekitades positiivseid emotsioone. „Peame alati eeldama, et kliendid ei tunne meie brände ja tooteid, aga kaupluses olles peab külastaja saama piisavalt visuaalset infot, et leida üles just temale sobiv bränd või toode. Kindlasti soovime alati näidata uusimaid kollektsioone ja tutvustada erinevaid spordialasid,“ lisab ta. Virginia rõhutab, et kauplustes visuaalsete elementide loomisel on oluline silmas pidada sihtklienti ja brändi olemust. „Peame arvestama kahe olulise küsimusega. Millist lugu ma tahan rääkida? Millist emotsiooni ma tahan tekitada?“ ütleb ta.

Virginia tunnistab, et talle meeldivad väljakutsed ning nendest praeguses ametis puudust ei ole. „Minu üks töine väljakutse on kindlasti tasakaalu leidmine hullumeelsete loominguliste ideede ja eelarve vahel. Kõik kampaaniad ei pruugi anda kohe soovitud tulemusi, mistõttu on vaja pidevalt mõelda, milline turundustegevus annab mõõdetavat tulemust lühiajalises perspektiivis ja millised tegevused on olulised pikemas perspektiivis.“

Spordipisikut peab levitama

Virginia usub, et iga Sportlandi töötaja vastutab sportliku eluviisi levitamise eest ning peab julgustama ka kolleege aktiivne olema. „Ettevõtte esindajatena on meil vastutus mõjutada inimeste elu ja propageerida sportlikku eluviisi. Tulevikus saame kindlasti veel rohkem sportlasi kaasata näiteks koolidesse, viies läbi spordipäevi ning toetada noori, et kellelgi ei jääks trenn tegemata õige varustuse puudumise tõttu,“ kinnitab ta.

Virgina enda lemmiktreeninguteks on aja jooksul kujunenud jõusaalitrenn ja poksimine. „Olen katsetanud erinevaid trenne, kuid neid kahte naudin kõige rohkem,“ ütleb ta. Samas tunnistab naine, et ka tema näeb vaeva tasakaalu leidmisega. „Töö- ja trennigraafiku balanssi saamine on veel n-ö in progress, sest nagu ikka töökohta vahetades tuleb harjuda uue tempoga.“

Virginia

Olles kolleegide näol ümbritsetud sarnaselt mõtlevatest ja sportivatest inimestest saab Virginia inspiratsiooni uute asjade katsetamiseks. „Minu kolleegid on ägedad ja aktiivsed inimesed, mis muudab töö veelgi nauditavamaks ning annab kindlasti veel rohkem motivatsiooni eri spordialade proovimiseks. Näiteks ei ole ma siiani kordagi veel tennist mänginud, kuid olen kindel, et kolleegide eeskujul on nüüd õige aeg ka see ette võtta.”

Kangekaelne ja natuke hullumeelne

VirginiaVirginia lähedased on teda iseloomustanud kui sihikindlat, positiivset, kangekaelset ja tugevat inimest. Need omadused peegelduvad selgelt tema karjääris ja elus tervikuna. Pikaajaline töö jaekaubanduses on õpetanud teda kiiresti reageerima ja lahendusi otsima ka esmapilgul kõige jaburamatele probleemidele. „Mõni ebaolulisena tunduv teema võib vahel osutuda suuremaks müükide mõjutajaks, kui arvata oskame. Kogemus on mulle õpetanud, kui oluline on klientide tagasiside ning et kaupluses tuleb alati kõike vaadelda läbi kliendi pilgu. See, mis meie jaoks tundub arusaadav ei pruugi seda olla kliendile ning seda mitte arvestades võime kaotada päris suure osa käibest.“

Virginia on õnnelik, et praeguses ametis on ta leidnud endale väga põneva töö. Ta julgustab kõiki järgima oma kirge ja olema valmis väljakutseteks. „Selleks, et minu valdkonnas edukas olla, pead olema natuke hullumeelne,“ naerab ta. „Kui kedagi huvitab sarnane töö, siis võiks endalt küsida, milline on sinu jaoks mõõdetav hea töö tulemus. Kui vastus on seotud klientidega, siis oled õigel teel. Jaekaubanduses peame alati silmas pidama meie kõige suuremat kriitikut – klienti,“ on Virginia veendunud.

Tekst: Karmen Kaljula
Fotod: erakogu

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.

Sarnased postitused

Järgmine postitus:

DB kotid ühendavad mugavuse, funktsionaalsuse ja täiusliku Skandinaavia disaini

Edasi skrollides kuvatakse järgmine postitus