Kes on Sportlandi juturobot SPOBO ning kuidas ta kliente aidata oskab? | Sportland Magazine

Jaga „Kes on Sportlandi juturobot SPOBO ning kuidas ta kliente aidata oskab?“

Kes on Sportlandi juturobot SPOBO ning kuidas ta kliente aidata oskab?

Kas oled kunagi chattinud robotiga? NĂŒĂŒd avaneb selleks vĂ”imalus, sest Sportlandil on oma juturobot SPOBO, kes on alati kohal ja oskab aidata, kui vajad infot toodete ja parimate pakkumiste kohta. Juturoboti aitas Sportlandil vĂ€lja töötada FCR Media.

Juturoboti loomise idee taga seisab Sportland Eesti online-klienditeeninduse juht Linda Lepassalu. MĂ”te hakkas idanema siis, kui naine juhtus lugema artiklit, milles kirjutati, kuidas juturobotid ehk chatbot’id on ĂŒle vĂ”tmas online-klienditeenindust. „Artikkel rÀÀkis sellest, mida kĂ”ike on vĂ”imalik chatbot’iga korda saata. Sealt tekkis tĂ”sisem huvi luua Sportlandile oma bot, mis annaks ĂŒhtlasi vastused klientide kĂŒsimustele ning lahutaks nende meelt,“ rÀÀgib Linda. „Samuti annab bot vĂ”imaluse rohkem teada saada inimeste eelistuste kohta ning tĂ€nu sellele on vĂ”imalik klientidele saata pakkumisi ja informatsiooni, mis just nendele kĂ”ige rohkem huvi pakuvad,“ lisab ta.

Linda Lepassalu
Linda Lepassalu Foto: erakogu

SPOBO jagab infot ja teeb nalja

Juturobot SPOBO on tegutsenud alates 14. oktoobrist ning kliendid kasutavad temaga suhtlemise vĂ”imalust agaralt. SPOBO on vĂ€ga mugav abimees, kui sa tahad teada, millised kampaaniad Sportlandis parasjagu kĂ€imas on, kui vajad korduskviitungit vĂ”i sind huvitavad kĂŒsimused kaupluste, kinkekaartide, hoolduste, mĂ”ne brĂ€ndi, jĂ€relmaksu vĂ”i kauba ĂŒmber vahetamise kohta.

Juturobotilt saad teada, millises kaupluses on olemas sulle huvipakkuv toode ja mitu neid seal veel alles on. Toote suudab robot ĂŒles leida juhul, kui ĂŒtled tĂ€pse tootekoodi vĂ”i tootenime, neid omakorda on vĂ”imalik lihtsasti leida Sportlandi veebilehelt. Saadaval olevate toodete suurusnumbrite kohta SPOBO veel infot jagada ei oska, kuid sellise kĂŒsimusega saad abi klienditoest online-klienditeenindajalt, kellega robot saab sind vestlema suunata. Klienditugi, mis töötab iga pĂ€ev kell 9.00-21.00, saab tegelikult igal hetkel SPOBO vestluse ĂŒle vĂ”tta. Ka klienditeeninduse töövĂ€lisel ajal jĂ”uab kĂŒsimus sinna kohale ning sellele vastatakse esimesel vĂ”imalusel.

Eelöeldu aga pole sugugi veel kĂ”ik, milleks bot vĂ”imeline on, sest kui su tuju on kehv, siis suudab SPOBO seda paremaks teha, kuna oskab rÀÀkida mitut head nalja. Tore on tĂ”deda, et roboti naljasoon on klientide seas kĂ”rgelt hinnatud, sest vestlusakna valik „Teeks nalja korra“ on „Soodukate“ jĂ€rel populaarsuselt teisel kohal.

SPOBO

Suhtlus kÀib Messengeris

Kuidas SPOBO tĂ€psemalt toimib ja milliste naljadega ta sinu meelt lahutada oskab, saad teada siis, kui vestluse ise Ă€ra proovid. Selleks peab sul olema Facebooki Messengeri konto ning edasi on asi vĂ€ga lihtne. Jutuajamise algatamiseks on kolm vĂ”imalust: esiteks vĂ”id minna Sportland Eesti Facebooki lehele ning alustada vestlust, teiseks on vĂ”imalik skaneerida spetsiaalne QR kood, mis juhatab Messengeri ning kolmanda variandina saad alustada vestlust Sportlandi kodulehel. „Hetkel on SPOBO seotud Facebooki Messengeriga, aga arendame seda igapĂ€evaselt edasi ning loodame, et tulevikus saab vestlemiseks kasutada ka muid vĂ”imalusi,“ ĂŒtleb Linda.

SPOBO

Kiire, mugav, innovatiivne

Üldjoontes on kogu maailm suundumas sinnapoole, et chattimise kaudu info vahetamine muutub klienditeeninduses ĂŒha olulisemaks. „Paljudes uuringutes on vĂ€lja toodud, et kiire vastamisaeg ja live-chat’i vĂ”imalus on inimeste jaoks ĂŒlioluline,“ kinnitab Linda. Uuringutest on ka ilmnenud, et tĂ€napĂ€eval eelistavad kliendid suhelda ettevĂ”tetega just online’is ning reaalajas, mitte helistada infotelefonile vĂ”i kirjutada e-kirja.

Igatahes on aasta tagasi tööd alustanud Sportland online-klienditeenindustiimile saanud SPOBO-st kĂ”igest ĂŒhe kuuga hindamatu abiline. Kliendid saavad oma kĂŒsimustele kiiremini vastused ning klienditeenindajad saavad tĂ€nu sellele rohkem aega pĂŒhendada muudele tĂ¶Ă¶ĂŒlesannetele. Just see, et SPOBO vastab kĂŒsimustele kohe ja teeb seda ööpĂ€evaringselt, ongi tema suurimaks eeliseks.

Juturobot on ka klientide seas kÀrmelt populaarseks saanud ning seda, et tegemist on  kasuliku ja innovatiivse leiutisega kinnitab fakt, et konkursil Digitegu 2019 saavutas SPOBO sotsiaalmeedia kategoorias vÔidu.

Seega, kui otsid infot Sportlandi kaupluste, toodete vÔi pakkumiste kohta, siis rÀÀgi SPOBO-ga. Ta vastab sulle 24/7!

Tekst: Merilin Piirsalu

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.

Sarnased postitused

JĂ€rgmine postitus:

10 kĂŒsimust FC Flora peatreener JĂŒrgen Hennile

Edasi skrollides kuvatakse jÀrgmine postitus