Äsja Sportland Eesti turundusjuhi ametisse asunud Liis Reismann võttis uue väljakutse põnevusega vastu. Seda enam, et ka sport on alati tema ellu kuulunud.
Liis on varasemalt juhtinud turunduse valdkonnas mitmeid edukaid projekte. Tema töö on seni hõlmanud eri ametikohtades turundusstrateegiate väljatöötamist, kampaaniate planeerimist ning palju loovtööd nagu näiteks ajakirja väljaandmine, sotsiaalmeedia ja sisuturunduse juhtimine.
„Turundusmaailm kõikide oma väljakutsetega on minu jaoks ääretult põnev ja igav pole seni kordagi hakanud,“ võtab Liis turunduse võlu kokku.
Lisaks köidab Liisi mood ja disain. „Tunnen kirglikku huvi moe ja disaini vastu ning hoian end trendidega pidevalt kursis,“ märgib naine.
Samuti on talle alati huvi pakkunud kaubandus. „Mis inimesi inspireerib, mis muudab ostukogemuse sujuvaks ja millised on uued põnevad trendid ja väljundid,“ kirjeldab Liis kaubanduse väljakutseid.
Sportland inspireerib
Sportland on ettevõttena Liisi jaoks alati sümpaatne olnud, nii sotsiaalmeedia vahendusel kui poode külastades. „Sportland inspireerib alati parimal viisil, sest esindatud on suur valik spordi- ja vabaajariideid ning jalatseid, millega on lausa lust liikuda ja treenida,“ kiidab Liis.
Ka spordisõbrana on värske turundusjuht olnud Sportlandi austaja juba kaua. „Sportland on alati olnud number 1 koht, kuhu lähen spordivarustust otsima, sest valik on lai, teenindus on hea ja tähelepanelik. Pea alati olen poest ka soovitud asjaga lahkunud,“ lausub ta.
Liis hinnangul on Sportlandi puhul äge ka see, et ettevõte hoolib tõsiselt inimeste liikumisharrastusest sponsoreerides ja paljusid üritusi algatades. „See kõik ongi Sportlandi minu silmis teinud väärtuslikuks ettevõtteks, kus on põnev ja kindlasti väljakutsuv töötada,“ avaldab Liis.
Turundusmaailmast võimatu tüdineda
Pika turundusalase kogemusega naise selgitusel on sellest maailmast võimatu tüdineda. Ühelt poolt seetõttu, et turundus hõlmab endas niivõrd palju eri osi. Teisalt on turundus ka pidevas arengus ja sõltuvuses sihtgruppide vajadustest.
„Mida enam digitaal- ja sotsiaalmeedia arenevad, seda enam on inimestele tooted ja teenused kättesaadavad ning infokülluses on raske valikuid teha,“ selgitab Liis turunduse töö telgitaguseid.
„Võimaluste rohkus on ilmselt muutnud tänapäeva inimesed ka brändidele vähem lojaalseteks. Seetõttu üritavadki brändid praegusel ajal aina enam luua sügavamaid ja püsivamaid suhteid oma kliendigruppidega,“ lisab naine.
Kuidas kõike seda saavutada, inimesi inspireerida ning neile tähendusrikkaid elamusi pakkuda Liisi paelubki.
Sportlandi väljakutsed
Mis saavad Liisi juhtimisel Sportlandi turunduse lähituleviku keskseteks väljakutseteks, selgub täielikult mõne aja jooksul. „Ilmselt on nendeks osaliselt üleüldised väljakutsed, mis praegusel ajahetkel kaubandust puudutavad,“ arvab ta. „E-kaubanduse jõuline areng, infokülluses sihtgrupi valikute mõistmine ja mõjutamine, uute ja põnevate kanalite ja väljundite leidmine, inimestes sense of urgency tekitamine ja palju muud,“ toob naine välja.
Tantsu taustaga spordisõber
Oleks pea mõeldamatu töötada Sportlandis, kui sulle ei meeldi sport. Ka Liisi ellu on see alati kuulunud. Kunagi tegeles ta aktiivselt tantsimisega, olles koguni korvpalliklubi Rakvere Tarvas cheerleader. Praeguseks on Liisi suhe spordiga muutunud ta enda hinnangul teadlikumaks ja stabiilsemaks. Ta on leidnud hea treeningrütmi ning treenib oluliselt teadlikumalt. Ta käib spordiklubis MyFitness nii jõusaalis kui ka rühmatreeningutes. Vahel hingab aga sõõmu värsket õhku metsa vahel sörkides. „Minu jaoks ei seisne spordi tähtsus niivõrd numbriliste tulemuste saavutamises või kõrges poodiumikohas, vaid pigem tasakaalus vaimu ja füüsise vahel ning heas tervises,“ võtab Liis spordi mõtte enda jaoks kokku.
„Sport annab alati positiivse laengu ja isegi nendel hetkedel, kui väsimus on olnud suur ja on tunne, et kuidagi ei jaksa end trenni venitada, on pärast siiski ääretult hea meel, kui seda tegin. Selles seisnebki spordi võlu – hea enesetunne, terve keha ja vaim,“ tõdeb ta.
Tekst: Katrin Aarma