Sportlandi kliendikogemusjuhi Kaspari kolm kirge: sport, kokandus ja kohv | Sportland Magazine

Jaga „Sportlandi kliendikogemusjuhi Kaspari kolm kirge: sport, kokandus ja kohv“

Sportlandi kliendikogemusjuhi Kaspari kolm kirge: sport, kokandus ja kohv

Sportlandi värske kliendikogemusjuht Kaspar Grossfeldt on mitmekülgsete huvidega mees, kellega on lihtne jutusoonele sattuda ja sinna pikemalt pidama jääda. Teda tõepoolest huvitab, kuidas tunnevad end Sportlandis nii kliendid kui ka töötajad ning kuidas tuua kõigi ellu positiivseid emotsioone. Kaspar ise ütleb, et ta on õnnelik inimene, kellel on töö ja hobi alati käsikäes käinud.

Kaspar
Foto: Sportland

Haapsalust pärit Kaspar sukeldus juba väga noorena kooli kõrvalt toitlustusmaailma. „Mulle on pisikesest peale meeldinud erinevaid maitseid proovida ja ise süüa teha. Kui meie peretuttav restorani avas, võttis ta mu kööki abiliseks ning see ainult tugevdas mu armastust toidutegemise vastu. Õppisin kokaks ja sain praktika käigus töötada väga ägedates toitlustuskohtades. Ent ühel hetkel hakkasid 12-14-tunnised graafikud väsitama ning tekkis soov midagi uut õppida,” meenutab ta. „Hakkasin konsulteerima uusi avatavaid restorane ja kohvikuid, aitasin töötajaid koolitada ja menüüsid koostada. Ükskord nägin aga kõrval kohvikoolitaja tööd ja see tundus minu jaoks täiesti ideaalne – pidevalt uus keskkond, uued inimesed, arenev ala, palju suhtlemist ning mis põhiline – ma armastan kohvi!”

Kaspar otsustas kandideerida ühte kohviettevõttesse müügiinimeseks, et ehk saaks hiljem teha juttu ka koolitajaks saamiseks. Ta jäi konkursil teiseks, ent teda kutsuti siiski tööle… kohvikoolitajaks! „Oma soovidega tuleb olla ettevaatlik,” naerab ta. Noormees saadeti välismaale rahvusvahelistele koolitustele, messidele ning seminaridele ja see ala lausa imes ta endasse. „Panin nina sisse ja enam välja ei saanud! Olin koolitaja, siis uute projektide eestvedaja, siis juba tootejuht ning seejärel asutasin oma ettevõtte, mis pakkus eksklusiivsematele klientidele nišitooteid ja täislahendust teenindajate koolitusest kuni masinate hoolduseni.”

Koroonaperiood tõi aga kaasa ebastabiilsuse ning seda eriti toitlustus- ja turismisektoris. Kaspari sõnul ta uue töö järele ringi ei vaadanud, ent kui Facebook ühel hetkel lõi ette Sportlandi töökuulutuse, võttis ta seda kui märki ja otsustas kandideerida. Nüüd töötab ta siin juba kaks kuud. Aga kodus teeb ta endiselt mõnuga süüa ning peab plaani kunagi kirjutatud kohviraamatu uue täiustatud versiooni väljaandmist.

Kaspar
Foto: Marek Metslaid

Mis tööd teeb kliendikogemusjuht?

Kliendikogemusjuhi amet on tegelikult Sportlandis uus – varasemalt täitis Kaspari tänaseid tööülesandeid osaliselt Nelli Nilson koos oma muude kohustustega teenindusjuhina. Kui Nellist sai aga tegevjuht, jäi teenidusjuhi amet katteta ning mõned aastad hiljem toodi see tagasi uue kliendikogemusejuhina. Kaspari ülesanneteks on näiteks struktureerida informatsiooni liikumist ja tagasisidestamist, et info teenindajatele, kontoriinimeste ja juhtide vahel veel paremini liiguks. Ta loob sisevõrgus koolitussüsteemi, et teenindajad saaksid end ka ise soovi korral koolitada ning juhendajad saaksid neile teste määrata, mille järgi saaks hakata klienditeenindajate tasemeid määrama.

Kaspar
Foto: Marek Metslaid

Aprillis alustasid Kaspar ja Nelli Sportlandi kauplustes töötajate motiveerimiseks ja koolitamiseks ringkäike, et igaühest saaks mingis vallas oma ala spetsialist. Seetõttu korraldatakse ka erinevaid spordiüritusi ja väljakutseid, et aktiivsematel spordihuvilistel oleks võimalik klientidele rääkida ka oma kogemustest erinevate rõivaste ning jalatsite kasutamises. „Tehnoloogiad muutuvad pidevalt ning on väga oluline osata klientidele soovitada parimat lahendust. Eesmärk ei ole kindlasti müüa kallimat toodet, vaid sobivaimat. Ütlen ikka, et kord nädalas jooksmas käiv tervisesportlane ei vaja tegelikult üle 200-euroseid jooksutosse!”

Uus amet on Kaspari sõnul väljakutseid täis ja Sportlandi jaoks väga oluline positsioon, sest seob omavahel kõik töötajad ja meeskonnad. „Kliendikogemus algab sellest, kui inimene märkab Sportlandi poodi ning näeb kaupluse visuaali. Meie eesmärk on pakkuda suurepärast kliendikogemust. Ootame, märkame ja kuulame kliente, et muuda meie kogemus suurepäraseks. Ja et teenindajad oleksid motiveeritud, peavad neil olema motiveeritud juhid. Et kõik oleksid ühises inforuumis, on tähtis kuulamine. Uut teavet on meeletult,” tunnistab Kaspar ja lisab, et tema otsene juht Nelli on nii kõrge lennuga, et tal on vahel keeruline kannal püsida. „Proovin olla nagu svamm, kes kõik ideed kinni püüab ja ära teeb. Ta on ülihea juht. Üldse on kogu meie meeskond super.”

Ise pole Kaspar veel kaupluses klienditeenindaja ametit proovinud, küll aga on ta olnud juhatajate töövari. „Aga ma proovin kindlasti ära ka teenindajaks olemise ja kes teab – ehk saan ka teised kontorist endaga kaasa!?”

Sportland
Foto: Sportland

Lemmikud on hoki ja korvpall 

Esimene mälestus spordist on Kasparil 4-5-aastaselt, kui tema tollal juba tugitoolisportlasest vanaisa jälgis kirglikult olümpiamänge. „Vaatasin Erkki Noolt ja mõtlesin, et tahaksin ka midagi saavutada. Käisin mõnda aega kergejõustikus ning olin päris hea lühimaajooksus ning kaugus- ja kõrgushüppes. Aga siis kutsusid tüdrukud mind korvpallitrenni, läksin proovima ja mõistsin, et ma olen tegelikult ikkagi meeskonnamängija. Alates esimesest klassist olen kogu elu korvpalli mänginud ja tänagi käin kahe hobimeeskonna koosseisus mängimas.”

Lisaks meeldivad Kasparile jalgrattasõit ja rulluisutamine ning hetkel on ta enda jaoks avastamas pikamaa distantse. „See enda kestlikkuse ja energia jaotamine pika maa peale tuleb vist vanusega. See on hea omadus, kuigi üldse minulik. Ja aina enam leian mõnu talispordist. Pean töökaaslastele ning oma väikestele lastele ju ka eeskuju näitama! Peale selle on sport suurepärane argipingete maandamiseks. Ma ei püri tippsportlaseks, võtan vabalt ja tunnen, kuidas sport mind maandab, rahustab ja samas ergastab.”

Sportlandisse tulles hakkas Kaspar harrastama ka CrossFit treeninguid ja püüab kaasa lüüa erinevatel töökoha poolt pakutavatel spordiüritustel. Tema eesmärk on aasta lõpuks Sportlandi Bingos saada kokku diagonaalid, sest nurgad oleksid veidi lati alt minek. Ja kes teab, ehk järgmisel aastal ühineb ta ka Ironmani meeskonnaga!

Korvpall
Foto: erakogu

Tekst: Gerli Ramler

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.

Sarnased postitused

Järgmine postitus:

Bosch Eesti Maastikurattasarja start antakse 7. mail Viljandimaal

Edasi skrollides kuvatakse järgmine postitus