Sportlandi uus turundusjuht Rain Taimre: turundus on alati minu kirg olnud | Sportland Magazine

Jaga „Sportlandi uus turundusjuht Rain Taimre: turundus on alati minu kirg olnud“

Sportlandi uus turundusjuht Rain Taimre: turundus on alati minu kirg olnud

Sportland Eesti turundusjuht Rain Taimre on uues ametis väga värske, olles intervjuu andmise ajaks tööl olnud vaid napp nädal. Aga tema sõnul möödusid esimesed päevad Sportlandis positiivselt kiire tempoga, nagu ta oleks siin olnud juba vähemalt kuu.

„Turundus on alati olnud mu kirg ja see on teema, millega saab minu puhul igas olukorras jutule. Võin paista vahel veidi tõsine ja kilbi taha peituv, aga tegelikult olen pigem analüüsiv inimene, kes enne mõtleb ja siis ütleb. Olen nii enda kui ka teiste suhtes nõudlik, aga mõistev,” ütleb ta enda kohta tutvustuseks. „Mind on tööalaselt alati ümbritsenud professionaalid ja oma ala spetsialistid, kes teavad, mida nad teevad. Iga meeskonna edukus ja jätkusuutlikkus algab inimestest. Olen alati olnud meeskonnainimene ning kogemusi töötades erinevate tiimidega on omajagu, kuid olen aru saanud, et kõige olulisem on, et tiim oleks seest terve ja väljas ühise arusaama eest, seetõttu hindan oluliselt ausust.”

Valik sai tehtud 12 aastat tagasi

Rain on pärit Harjumaalt, kuid enamasti elanud Tallinnas. Ta on muide lõpetanud Tallinna Teeninduskooli toitlustuse eriala, kus keskkooli lõpetamisega võttis kaasa ka koka ning pagar-kondiitri paberid. Ühtlasi on ta õppinud Eesti Ettevõtluskõrgkoolis Mainor ettevõtte juhtimist turunduse suunal. „Valik turunduse kasuks langes minu jaoks juba 12 aastat tagasi, 2010. aasta majanduskriisi ajal, kui alustasin reklaamivaldkonnas kõige raskemal ajal ühes nõrgemas kanalis tööd reklaamimüügi esindajana. Müüsin reklaami ja info avaldamist infotelefoni, aga see meeldis mulle, sest müügipisik on minus alati olnud,” meenutab ta. „Tegelikult sai sellest töökohast minu kõige suurem kool ja parim hüppelaud järgmisteks sammudeks. Mul tekkis visioon, et just turundus on see, mida teha tahan.”

Jooks
Viimasel ajal soovib Rain end proovile panna ka spordiradadel.

Uhke lend karjääritaevas

Infotelefoni reklaamimüügi esindajana töötas ta ligi kolm aastat, seejärel asus tööle Ekspress Gruppi, vanemprojektijuhiks ning tegeles reklaami müügiga aja- ja digilehtedesse. Rainil oli tihe kokkupuude suurte klientide ning meediaagentuuridega ja tekkis aina parem arusaam turunduse tegemisest. „Sain uued kontaktid ja oskused ning leidsin, et ehk peaksin endale ikkagi kõigi meediumite sisu ja olulisuse kampaaniates selgeks tegema. Seega liikusin edasi ühte Eestis esimesena asutatud loovagentuuri La Ecwador meediajuhi positsioonile ning minu tööks sai agentuuri klientide meediakampaaniate teostus.”

Unistused olid endiselt suured ja ambitsioon kõrge ning pärast kolme aastat leidis Rain end Baltikumi suurimast meediaagentuurist Initiative, mis on täna turul sektoris just eristuv ja tugev oma analüütika ning uuringute võimekuses.

Seal töötas ta brändijuhina, kelle ülesandeks oli meediastrateegiate koostamine, meediakampaaniate teostus, analüüs. „Kõike sai teha, oli põnev ja minu areng oli kiire ning sisuline. Sain palju teadmisi sektori suurte klientide teenindamisest ning erinevatest turundustahkudest. Suurimateks klientideks olid Telia, If P&C Insurance, G4S Eesti, Ülemiste keskus, Ninja Casino, LEGO ja ühtlasi ka Sportland.”

Pakkumine tuli õigel hetkel

Viimasel aastal viis Rain ellu mitmeid Sportlandi kaupluste avamiste, treening- ja allahindluskampaaniate meediategevusi. „Väga hea sünergiaga koostöö raames tekkis lauale idee, et loogiline samm oleks ühineda Sportlandi meeskonnaga, võttes endale Sportland Eesti turundusjuhi vastutuse. Mõtlesin veidi ja vastasin jaatavalt,” räägib Rain. „Positiivne otsus sündis mitmel põhjusel, aga üks neist oli see, et olin mõned aastad tagasi alustanud aktiivsemalt sportimisega ning selle ettevõtte keskkond on sportimiseks tõeliselt motiveeriv!”

Sportlandi jõudis Rain tänu varasemale heale koostööle.

Turunduslikus vaates ei ole aga Raini sõnul Eestis just väga palju turundusosakondi, mis tegeleksid sellises mahus maailmatasemel tippkaubamärkidega. „See annab turundusjuhi tööle ja kogemusele juurde olulise väärtuse. Meediaalane ja taktikaline oskusteave, suuremate ja väikesemate ürituste korraldamine, sponsorkoostööd ja koostöö sportlastega ning kaupluste siseturundus on väga laia väärtusega kogemus, mis annab mu karjäärile professionaalse ja tugeva kihi. Otsuse tegemine ei olnud lihtne, aga see oli loogiline. Võin öelda, et kerge oli siia tulla, aga raske oli endisest töökohast lahkuda“.

Raini eesmärgid Sportlandis võib laias laastus jagada kaheks. Esiteks soovib ta kasutada ära oma seniseid teadmisi, kogemusi ja oskusi, et tõhustada Sportlandi ja kõigi brändide meediakampaaniaid ning taktikalisi tegevusi. „Seni ei ole midagi valesti tehtud, aga alati on arenguruumi,” lisab ta. „Teine tahk on minu jaoks Sportlandi tegevuste selgeks tegemine ehk kuidas veel järgmisele tasemele viia kaupluste siseturundustegevused ja koostööd ning hästi teostatud nähtavus spordivõistlustel- ja üritustel ning hoida hetkel juba väga kõrget brändi tuntust. Kindlasti on minu tiimi üks olulisemaid ja suuremaid eesmärke ka see, et meie tegevustest kuvaks igati välja meie ägedate omanike poolt algatatud spordikultuuri jätkusuutlik ning inspireeriv edendamine Eestis.”

Ratas
Sportland Kõrvemaa Matka- ja Suusakeskuses on suurepärased sportimisvõimalused.

Spordi tähtsus on hoogsalt kasvanud

Rain möönab, et nooremana ei olnud tal erilisi sportlikke eesmärke, pigem läksin lihtsalt vahel sõpradega kaasa korv- ja jalgpalli mängima. „Veidi” sai tegeletud ka odaviskega ja isegi Rapla maakonna noorte meister oldud. Seejärel oli ka etappe, kus spordil oli marginaalne tähtsus ning muud asjad olid tähtsamad. Ent viimastel aastatel on sport võtnud Raini hobide seas uue positsiooni ning tema sõnul on see parim ravim ja lahendus pingelisel ajal. Talle meeldib end tühjaks joosta, jalgrattaga sõita ja merel surfata.

„Mõnda aega treenisin ainult jõusaalis ning hobiks oli purjelauasurf. Mingil hetkel enne koroonat hakkasid mu mõtted liikuma kestvusspordi poole – ostsin jalgratta ja hakkasin jooksmas käima. Tulid rahvaspordiüritused ning see pisik on aina kasvanud!” tunnistab mees. „Lisaks olen avastanud enda jaoks padeli, mida on hea sõpradega mängimas käia. See on täiesti sõltuvust tekitav mäng.”

Hetkel veel Rain endale spordi mõttes liialt kõrgeid sihte ei sea, kuigi järgmine suurem eesmärk siiski on, nimelt osaleda tuleval suvel Sportland Kõrvemaa Triatlonil ja teistel väiksematel võistlustel. „Igal talvel jõuan ka suuskadel mäele, aga see talv on plaanis üle pika aja ette võtta ka murdmaasuusatamine,“ on Rain positiivselt talve ootel.

Surf
Ăśks hobidest on purjelauasurf.

Puhkus koos perega

„Kuna sport on võtnud ära kõik mu vaba aja, siis ülejäänud väärtuslik aeg on suunatud perele. Nagu ikka – perepuhkused, kino ja reisimine,” ütleb Rain. „Reisidelt on mul nõrkus koguda kaasa pikaajalisi mälestusi tätoveeringute näol, kaugemates kohades olen enamasti lasknud oma kollektsiooni mõne kohaliku kunstniku käe all täiendada.”

Nagu alguses sai mainitud, on Rainil ju ka kokapaberid. Kas talle meeldib ka süüa teha? „Jah, mulle meeldib väga süüa teha. Spordiga alustades õppisin palju seda, et füüsiline ja vaimne heaolek ei ole ainult sport, vaid see algab külmkapist ja sellest, mida sa sööd. Mul on erialane haridus ja olen end viinud kurssi tervislikuma toitumisega. Lisaks olen ma aga seejuures ka suur magusasõber ning aeg-ajalt leian end ikka ja jälle midagi küpsetamas. Kindlasti ei ole välistatud, et toon midagi enda tehtut ka kolleegidega jagamiseks.”

Tekst: Gerli Ramler
Fotod: erakogu

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.

Sarnased postitused

Järgmine postitus:

Kregor Zirk: sportimine ja liigutamine aitavad elust rohkem rõõmu tunda

Edasi skrollides kuvatakse järgmine postitus